Beantwoord

voicemail en sms centrale

  • 2 February 2020
  • 5 reacties
  • 2381 keer bekeken

Ik ben overgegaan van telfort naar kpn. Ik heb gezien dat de kpn andere telefoonnummer heeft voor de voicemail af te luisteren en een ander nummer voor de sms centrale. Moet ik deze zelf in mijn telefoon aanpassen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 February 2020, 10:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jan236 

Je blijft gewoon de simkaart gebruiken die je al hebt. De instellingen en opgeslagen berichten zoals VoiceMail, sms, WhatsApp of andere apps blijven ongewijzigd.

 

Maar als je ergens anders in jouw telefoon zelf een favorieten lijstje hebt gemaakt, dan moet je die nummers dan wel aanpassen. 


Sms: Na de overgang is het telefooonnummer van de sms-centrale +31653131313.
VoiceMail: Na de overgang is het nummer om de Voicemail vanuit het buitenland te bereiken +31612001233. 

Hoi @Jan236 . Welkom bij KPN :-)

Ik lees dat Noordzee al een mooi overzichtelijk antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Weet je zo voldoende?

Bij de instellingen voor de sms centrale stond geen nummer vermeld. Na invulling van het kpn nummer is het gelukt om sms-jes te ontvangen en te versturen.

Het was even zoeken naar de instellingen voor de voicemail maar dit is inmiddels ook gelukt.

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan👍, fijn dat het gelukt is. 

Top! Voor andere vragen weet je ons te vinden.