Beantwoord

Voicemail geeft telefoonnummer van beller niet aan

  • 23 July 2020
  • 6 reacties
  • 3235 keer bekeken

Is er inmiddels al een oplossing? Ik kreeg net voicemail, maar nergens zie ik het nummer staan in mijn telefoon. Dus blijkbaar is hij gelijk doorgeschakeld geweest naar de voicemail. Hoe kan ik die persoon die een bericht insprak nu terugbellen? 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (vorig topic)

icon

Beste antwoord door PeterG 23 July 2020, 22:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Er wordt toch bij afspelen eerst het nummer vermeld. In losse cijfers. U heeft een bericht van nul zes …..

Het kan ook nog een oproep met een “anoniem” nummer zijn. De persoon die belt zou dat moeten weten en als ie teruggebeld wil worden zelf het nummer vermelden in het bericht.

Er wordt toch bij afspelen eerst het nummer vermeld. In losse cijfers. U heeft een bericht van nul zes …..

Het kan ook nog een oproep met een “anoniem” nummer zijn. De persoon die belt zou dat moeten weten en als ie teruggebeld wil worden zelf het nummer vermelden in het bericht.

 Nee, helaas. Dat doet hij bij mij niet. Ook niet bij mensen van wie ik weet dat ze zonder afgedekt nummer bellen

Dan staat dat uit. Via het voicemailmenu kun je de melding tel.nr. en tijd en datum aanzetten. Dat wordt dan vóór het bericht afgespeeld.

Uit de handleiding:

Hoe sla ik de datum en tijd van het ingesproken bericht over?

Om voicemailberichten te beluisteren, kun je ervoor kiezen om de informatie over het bericht te beluisteren. Deze informatie vertelt het telefoonnummer van degene die een bericht heeft achter gelaten (mits deze beschikbaar is gesteld door de beller) en de datum en tijd waarop het bericht is ingesproken. Je kunt er ook voor kiezen om de berichtinformatie niet af te spelen. Dat doe je als volgt: 

  1. Bel 1233 als je in Nederland bent. In het buitenland bel je +31 6 12001233.
  2. Ga naar het hoofdmenu Toets 2 voor 'Instellingen'.
  3. Toets 2 voor 'Afspeelinstellingen'.
  4. Toets 1 om de berichtinformatie voor elk bericht in te stellen of uit te zetten.

Wil je per bericht overslaan? Dan kun je bij het beluisteren van de voicemail een ‘#’ intoetsen om het oplezen van de informatie over te slaan.

Reputatie 7
Badge +19

Nog van harte welkom op ons forum @Dani63

Het is natuurlijk niet handig als de Voicemail jou niet vertelt wie de beller was, waarvan je de oproep gemist hebt. Ik zie dat Peter je al geholpen heeft en je tips gegeven heeft om de instellingen van Voicemail na te kijken. Is het gelukt, en hoor je nu wel wie de beller is als je een voicemailbericht hebt? We horen het graag van je.

Dank voor jullie reacties. Ik geloof dat het inmiddels goed is ingesteld. Kan niet wachten op mijn volgende voicemailbericht ;-)

 

Reputatie 7
Badge +19

@Dani63 Spannend! :grin: Fijn dat 't nu goed ingesteld lijkt te zijn. Laat ons maar weten of het allemaal weer goed gaat, zo gauw je een Voicemail berichtje gehad hebt.