Beantwoord

Voicemail instellen vanuit het buitenland

  • 20 April 2020
  • 3 reacties
  • 2976 keer bekeken

Beste KPN, 

 

Hoe kan ik mijn voicemail in stellen vanuit het buitenland? Ik heb AAN naar 1233 gestuurd en krijg vervolgens van KPN bericht dat de doorschakelinstellingen van mijn mobiele nummer zijn gewijzigd. Echter, wanneer ik de voicemail bel krijg ik te horen dat ik mijn voicemail eerst moet instellen en dat dit alleen kan vanuit Nederland. Wat kan ik nu doen? Ik weet dat ik een aantal voicemailberichten heb en wil die er graag afluisteren. 

 

Groeten, 
Eelke

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 23 April 2020, 14:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @eelkee, welkom bij ons op het forum. Als je jouw voicemail in het buitenland wilt afluisteren heb je daar ook een toegangscode voor nodig, maar die vraag krijg je niet eens begrijp ik? Meteen het bericht dat je de voicemail moet instellen? Dat kan inderdaad alleen vanuit Nederland, daarvoor moet je met ons eigen netwerk verbonden zijn. Daar is geen andere optie voor helaas. 

 

Reputatie 7

Hoi @eelkee, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik ga er vanuit dat het hiermee duidelijk is, als we nog iets anders voor je kunnen doen horen we het graag.

Beste Jasper, 

 

Bedankt voor de reactie! Ja het is duidelijk. Ik krijg de vraag over de toegangscode inderdaad niet. 

Het zou wel fijn zijn als de voicemail uit staat wanneer deze niet is geactiveerd. Nu spreken mensen de voicemail in met het idee dat ik deze kan afluisteren. Hopelijk kunnen jullie daar iets mee. 

 

Fijne dag,
Eelke