Beantwoord

Voicemail komt vertraagd binnen op iPhone

Ik heb precies dezelfde problemen als Carolien met VVM. Ik krijg pas dagen zo niet weken later bericht dat er een voicemail is. En ik ga niet standaard naar 1233 bellen. Was nooit nodig. Sms werkte prima.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash 19 december 2018, 09:10

Wil je dit eens proberen:
1. Voicemail berichten kunnen wel gewoon worden afgeluisterd door te bellen naar 1233
2. Om te zorgen dat er een notificatie zichtbaar is, kan je de SMS notificatie aanzetten. Ga hiervoor naar het hoofdmenu -> optie 2 instellingen -> optie 4 notificatie instellingen -> optie 1 SMS notificatie bij Voicemail berichten.
3. Als je via het menu van 1233 de faciliteit Visual Voicemail hebt uitgezet, kan je Visual Voicemail weer activeren door een SMS te sturen naar 121 met de tekst STATE in hoofdletters.

Heb jij dit zelf ook al geprobeerd?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het probleem is verholpen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Reputatie 7
Badge +15
Wil je dit eens proberen:
1. Voicemail berichten kunnen wel gewoon worden afgeluisterd door te bellen naar 1233
2. Om te zorgen dat er een notificatie zichtbaar is, kan je de SMS notificatie aanzetten. Ga hiervoor naar het hoofdmenu -> optie 2 instellingen -> optie 4 notificatie instellingen -> optie 1 SMS notificatie bij Voicemail berichten.
3. Als je via het menu van 1233 de faciliteit Visual Voicemail hebt uitgezet, kan je Visual Voicemail weer activeren door een SMS te sturen naar 121 met de tekst STATE in hoofdletters.

Heb jij dit zelf ook al geprobeerd?
hoi Vikash! Dat doe ik (bijna) nooit.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @Phaccou. Welkom op het forum. Wat vervelend dat jij dezelfde problemen ervaart. Zet jij ook het toestel soms in de vliegtuig stand, net als Carolien?

Reageer