Beantwoord

Voicemail melding komt minimaal 3 dagen later, geen gemiste oproep op telefoon

  • 8 May 2019
  • 5 reacties
  • 1334 keer bekeken

Badge
Sinds een maand krijg ik de melding dat er een voicemail bericht is minimaal 3 dagen nadat degene heeft ingesproken. Ik heb zelfs gehad een week later. Ook staat er ook geen gemiste oproep in mijn gemiste oproepen lijst.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 May 2019, 19:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Kaydan, dit hoort zeker niet zo.

Klopt het dat jij Visual Voicemail gebruikt op je iPhone? Zo ja, zou je dit even uit willen zetten en daarna weer aan? Klik hier en scroll naar beneden, kopje 'Hoe werkt visual voicemail voor iOS'. Ik heb via ICultured ook de stappen hieronder gevonden.

· Zet Visual Voicemail uit en daarna weer aan door een berichtje met de tekst STATE naar 121 te sms’en. Vaak lost dit het probleem op.
· Tik in de Telefoon-app ##002#. hiermee worden alle doorschakelingen gewist. Ook helpt het om #21, #61 en #62 in te toetsen.
· Ook kan het gebeuren dat sms-notificaties worden uitgezet zodra je Visual Voicemail activeert. Check dus even of Visual Voicemail goed werkt, ook als je geen sms’jes krijgt.
· Is de optie helemaal niet zichtbaar en zie je ‘bel voicemail’ dan kan het helpen om je toestel te herstarten.
· Indien Visual Voicemail aan lijkt te staan, maar er komen geen berichten binnen, herstart je toestel en probeer het nog eens met een nieuwe voicemail.
· Indien er echt geen berichten binnenkomen, bel 1233, kies optie 4 om VV uit te zetten, en sms STATE naar 121 om het weer aan te zetten. Probeer het dan weer met een nieuw bericht.
· iCulture-lezer Robin meldde dat het ook kan helpen om AAN te sms’en naar 1233 en je toestel te herstarten.
Badge
Hoi Alex ik heb idd VV op mijn iphone. Ik ga asap met je tips aan de slag. Ik laat je het weekend weten of het is gelukt. Dank je wel!
Reputatie 7
Badge +24
Top, graag gedaan uiteraard. Ik hoor het graag van je.
Badge
Het ziet ernaar uit dat de meldingen weer binnenkomen. Ik hoop dat het zo blijft! Bedankt voor de tips.
Reputatie 7
Badge +24
Dat is fijn om te lezen. En gelukkig maar, ik had anders ook geen ideeën meer. 😉 Uiteraard graag gedaan.