Beantwoord

voicemail mobiel uitschakelen

• 22 september 2017
  • 8 reacties
  • 2556 keer bekeken

Hallo,
Het lukt mij niet om de voicemail uit te zetten. Het volgende heb ik meerdere malen geprobeerd:

- Bellen naar 12339

- Bellen naar 1233

- Via de app

- Via de telefooninstellingen (via oproepen doorschakelen)

Ik heb een Samsung S7

Ik wil graag weer controle over mijn voicemail.
icon

Beste antwoord door Natasja_1 29 september 2017, 17:00

Ik heb je een berichtje gestuurd.

Bedankt.

@DaveZw, bedankt voor je bericht. Ik kan het abonnement helaas niet inzien. Sommige zakelijke abonnementen zijn zichtbaar voor ons, andere niet. Je kan het beste een topic starten op het Zakelijke Forum of bellen met 0800-0105 🙂 Hoop dat je snel achter de oorzaak van dit probleem komt.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hoi, ik moest er even op googlen of er nog meer methoden dan 12339 zijn. Overigens, wacht je wel op het helemaal afspelen van de tekst "uw voicemail wordt over enkele ogenblikken uitgeschakeld" !!

toets 12339 en maak verbinding. Wacht tot na de tekst.

Verder kan het nog via de optie selfservice via 0800-0105

bron
Als ik 12339 bel krijg ik te horen dat dit nummer niet bereikbaar is en het later nog eens moet proberen!!!
Dave
Reputatie 7
Wat raar. Durf het haast niet te vragen maar héb je KPN als provider? Niet toevallig een andere provider op hetzelfde netwerk, waarbij dus wel kpn in het scherm staat? Dat is bij mijn Lebara het geval namelijk.
Heb mijn gezicht misschien niet mee???maar toch wel bij KPN!
Reputatie 7
Ach, die in Shrek was toch best slim 😉

Lukt het ook niet via 'Selfservice" via 0800-0105?

Helaas kan ik je niet verder helpen omdat ik geen toegang heb tot systemen. Hopelijk komt Webcare hier over niet al te lange tijd.
Reputatie 7
Badge +10
Ha Dave, welkom op het Forum! Gek dat het niet lukt. Heb je al naar het nummer gebeld wat Peter je heeft gegeven? Zo niet, dan kan je reageren op mijn privébericht 🙂

Bedankt.
Reputatie 7
Badge +10

Bedankt.

@DaveZw, bedankt voor je bericht. Ik kan het abonnement helaas niet inzien. Sommige zakelijke abonnementen zijn zichtbaar voor ons, andere niet. Je kan het beste een topic starten op het Zakelijke Forum of bellen met 0800-0105 🙂 Hoop dat je snel achter de oorzaak van dit probleem komt.

Reageer