Voicemail online

• 3 juli 2014
  • 4 reacties
  • 1953 keer bekeken

Beste,

Als ik inlog via mijn kpn (online dus) zie ik de optie mijn voicemail online in te stellen. Ik zie ook dat je een planner hebt zodat je een bericht in kan plannen tussen bepaalde data (handig met het oog op de aanstaande vakantie).

Ik heb 2 .wav bestanden gemaakt (één standaard afwezigheidsmelding en één vakantie-melding). Ik krijg ze echter niet geüpload, ook niet als ik ze eerst converteer naar MP3. Het uploaden gebeurt, maar daarna verschijnt de melding 'er is iets mis gegaan'.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen (ik heb het al geprobeerd met Chrome, Firefox en Internet Explorer).

Groet,

Jeroen

4 reacties

Reputatie 2
Badge
Welkom Jeroen,

Ik heb het vermoeden dat jij vaker gebruik maakt van Voicemail Online, klopt dat?!

Zorg dan dat je de tekst die is omgezet naar voice via de tool op de website is verwijderd en Voicemail Online is gedeactiveerd.

Activeer Voicemail Online vervolgens en probeer nog eens de bestanden te uploaden?!
Beste Everterstraat,

Helaas is dit niet het geval. Ik heb nu een bericht wat ik gewoon via mijn mobiele telefoon heb ingesproken door 1233 te bellen. Ik wilde nu Voicemail Online gaan gebruiken, aangezien ik die planner zag en het me handig leek.

Sowieso al bedankt voor je tijd natuurlijk!

Groet,

Jeroen

Reputatie 2
Badge
De planner is inderdaad handig, gebruik het zelf ook voor dag én nacht.

Probeer eerst eens een tekst om te zetten naar voice door de tool.
Test dan of het werkt?!
Probeer dan nogmaals de bestandjes te uploaden?!

Ik heb in het begin ook problemen ondervonden, maar na een aantal malen verschillende soorten te activeren lukte het wel.

Laat je even weten of het lukt?!
Helaas, ik heb zelfs 2 teksten laten omzetten in spraak, en toen maar weer mijn standaard tekst aangezet aangezien ik anders 'Test' als voicemail zou hebben.

Jammer...

Reageer