Beantwoord

Voicemail Planner

• 28 oktober 2016
  • 17 reacties
  • 855 keer bekeken

Goedenavond,

De afgelopen jaren heb ik veel gebruik gemaakt van de voicemail functies zoals voicemail planner en het uploaden van een handmatig audio bestand.

Echter kan ik nu met de nieuwe website nergens meer bij.

Hoe kan ik weer gebruik maken van de voicemail planner, etc?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Joran 3 november 2016, 17:51

Ik heb een update! We zijn bezig met het vernieuwen van het voicemailplatform. Dit heeft als gevolg dat de voicemailplanner op dit moment alleen nog is uit te schakelen. Beheer via de website is ook niet mogelijk.

Mijn excuses dat dit onaangekondigd is gebeurd. De voicemailplanner is geen veelgebruikte dienst, maar dat neemt niet weg dat hier een tijdige waarschuwing aan vooraf had moeten gaan. We verwachten dat het nieuwe voicemailplatform in het eerste kwartaal van aankomend jaar klaar is.
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Ik heb om te testen voicemail gebeld, als je naar berichten gaat (optie 1 vanaf het hoofdmenu) en dan naar de voicemail planner gaat (Optie 4) wordt je gestuurd naar de volgende pagina:
http://kpn.com/voicemail

Hier krijg je een 404 error (Page not found).

Verder is er geen optie op mijnKPN te vinden. Het lijkt mij duidelijk dat men hier iets over het hoofd heeft gezien.
Bedankt voor het bevestigen!

Ik hoop dat KPN dit op korte termijn kan oplossen, is zeer gewenst!

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom wverbeek! Ik moet bekennen dat ik niet weet waarom de voicemail planner niet meer bestaat. Alleen voor de zakelijke markt lijkt het nog te werken. Ik heb een manager gemaild die gaat over het voicemailplatform. Ik hoop op die manier wat meer duidelijkheid te krijgen. In de loop van volgende week kom ik er op terug! 🙂
Goedenavond Joran,

Ontzettend bedankt, ik wacht het even af!
Ik heb hetzelfde probleem. De voicemail werkt prima, met 2 verschillende boodschappen afhankelijk van het tijdstip. Maar ik kan niets meer aan de planning veranderen omdat de webpagina www.kpn.com/voicemail (aanwijzing uit het voicemail menu) niet naar de voicemail planner verwijst en een niet-bestaande pagina melding oplevert.
Reputatie 7
Ik heb voicemail óóit uitgezet. Had nieuwe meldtekst ingesproken, maar bellers bléven maar de oude horen (heb/had nog nooit van de planner gehoord). Krijg het nog niet gewijzigd. Vm staat nu al dik 1½ jaar uit. Ga 'm nooit meer gebruiken. Had ook meestal nét te weinig tijd om de telefoon aan te nemen. Ook irritant.
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb een update! We zijn bezig met het vernieuwen van het voicemailplatform. Dit heeft als gevolg dat de voicemailplanner op dit moment alleen nog is uit te schakelen. Beheer via de website is ook niet mogelijk.

Mijn excuses dat dit onaangekondigd is gebeurd. De voicemailplanner is geen veelgebruikte dienst, maar dat neemt niet weg dat hier een tijdige waarschuwing aan vooraf had moeten gaan. We verwachten dat het nieuwe voicemailplatform in het eerste kwartaal van aankomend jaar klaar is.
Beste Joran,

Ontzettend bedankt voor het uitzoeken van bovenstaand!
Ik ben zeer benieuwd naar het nieuwe platform en wacht het dan ook even rustig af.

Tot die tijd zal ik de planner uitzetten omdat de berichten momenteel verouderd en niet meer wenselijk zijn.

Ik hoop dat KPN ons op de hoogte brengt als het nieuwe platform online is, zal één van de eerste testers zijn dan :)

Groeten!
Ik ben ook zeer benieuwd en wacht met spanning af 😃
Ik zou ook graag op de hoogte gehouden willen worden van deze dienst. Ik moet nu allemaal trucjes met doorschakelingen uithalen als ik op vakantie ga om mijn planner maar in tact te houden.
Reputatie 7
Badge +18
Ik ben hier eigenlijk ook wel heel benieuwd na! 🙂 Ik hou me ook aanbevolen! 🙂

Beste Joran. Heb je een update over deze dienst? Ik, als KPN medewerker ZM, wil ook gebruik maken van deze dienst. Het voicemail menu geeft nog steeds een niet bestaande website door. En dat is niet handig. Ik verneem graag van je.
Grt, Hans Romers
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Hans! Nee, helaas nog geen nieuws. Het is de vraag of de voicemailplanner nog onderdeel gaat uitmaken van het nieuwe voicemailplatform. Zodra er meer nieuws is meld ik dit hier.
Ok, we zijn inmiddels 9 maanden verder. Hoe is het mogelijk dat de voicemail nog steeds verwijst naar een pagina die niet meer bestaat?! Kom eens met wat info aub!!!!
Reputatie 7
Badge +28
Dag lugggg, we komen op korte termijn met nieuws over het nieuwe voicemailplatform, welke functies er weggaan en wat er wordt toegevoegd. Helaas is wel duidelijk dat de voicemailplanner niet meer terugkomt.
Toch jammer dit,

KPN luister toch eens naar jullie klanten.
Ik weet het het is lastig maar probeer het eens, zou jullie wat klanten schelen die weglopen,..

We wachten nu al bijna een jaar op een dooie mus!
Als jullie nou eens inspelen en bijvoorbeeld gebruikers zoals ons erbij betrekken dan kan je een mooi platform samenstellen waar iedereen wat aan heeft. Uiteindelijk moeten de klanten ermee werken en niet andersom.

Maar ja, zoals ik al zei, toch jammer dit.
Reputatie 7
Hmm, wat is Voicemail in Email? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Krijg je dan de ingesproken berichten in geschreven vorm? Ik kan er wel iets van vinden, maar daar wordt het niet duidelijk van. Aangezien het al jaren (minstens 6!) niet meer bestaat heb ik het nooit kunnen proberen ofzo. Ik kan me er werkelijk niks bij voorstellen.
Wat is er makkelijker dan even 0842-333 bellen om je berichten te beluisteren?

p.s. ik gebruik een antwoordapparaat. Sneller aan en uit. En je zie direct dat er berichten zijn. En berichten uitluisteren kost dan niks. 0842-333 is standaard tarief.

Reageer