Beantwoord

Voicemail staat uit

• 16 februari 2016
  • 8 reacties
  • 264 keer bekeken

Hallo,

Ik zit in het buitenland en heb daarom mijn telefoonverbinding uit staan. Nu was het altijd zo dat ik dan voicemail berichten keurig via de app en de mail binnenkreeg.

Op dit moment is echter mijn voicemail uitgeschakeld, terijl ik niets heb gewijgigd.

Graag deze zsm weer aanzetten.

Gr. Gerard

icon

Beste antwoord door Joran 18 februari 2016, 18:20

Ik begrijp van Gerard dat het probleem al is opgelost! Het lijkt een tijdelijke storing te zijn geweest.

: Geef me even een seintje als er toch nog problemen zijn. Dan laat ik dit direct verder uitzoeken!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Werkt aanzetten middels 12331 v.u. het buitenland niet?

https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/installeren-gebruiken/voicemail.htm

P.S.
In het buitenland beluisteren van je voicemail kost extra: buitenlands tarief.

Ikzelf zet daarom áltijd de voicemail uit voordat ik naar het buitenland ga. Ze kunnen een sms sturen.

PeterG schreef op 16 feb '16 om 14:28u
Werkt aanzetten middels 12331 v.u. het buitenland niet?

https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/installeren-gebruiken/voicemail.htm

P.S.
In het buitenland beluisteren van je voicemail kost extra: buitenlands tarief.

Ikzelf zet daarom áltijd de voicemail uit voordat ik naar het buitenland ga. Ze kunnen een sms sturen.

Hallo Peter,

Ik luister nooit naar de voicemail via de telefoon, omdat ik ze per E-mail ook binnenkrijg. Ik heb 12331 niet geprobeerd, omdat ik mijn telefoon überhaupt nooit aan heb in het buitenland. Bovendien weet ik zeker dat ik mijn voicemail nooit heb uitgezet. Er moet aan de KPN-zijde iets zijn veranderd.....

Dus eigenlijk probeerde ik via dit forum iemand van de KPN te bereiken die dat voor mij kan doen.

Gr. Gerard

Reputatie 7

Gerard_Jonker schreef op 16 feb '16 om 14:37u

Dus eigenlijk probeerde ik via dit forum iemand van de KPN te bereiken die dat voor mij kan doen.

Gr. Gerard

Dat gaat ook zeker lukken. KPN Webcare kijkt hier ook mee. Ze reageren momenteel best snel, dus ze zullen vandaag of morgen aan dit topic toe komen denk ik zo. Hopelijk kunnen zij zien wat er evt. mis is.

Maar als klanten onderling het kunnen oplossen hebben ze dat ook graag.

(Webcare is 7 dagen per week actief van 7:00 tot 22:00 uur.)

Peter bedankt!

Reputatie 7
Badge +28
Dag Gerard, welkom op het forum!

Ik ga voor je uitzoeken wat er is veranderd. Het is toch wel heel handig om voicemail zo via de app en mail te ontvangen, zeker in het buitenland. Ik heb je een privébericht gestuurd, kun je daar op reageren? Als ik je gegevens heb ontvangen ga ik zorgen dat dit wordt opgelost!

Reputatie 7
Badge +28
Ik begrijp van Gerard dat het probleem al is opgelost! Het lijkt een tijdelijke storing te zijn geweest.

: Geef me even een seintje als er toch nog problemen zijn. Dan laat ik dit direct verder uitzoeken!

Gisteren en vanochtend deed de voicemail het weer. Op dit moment gaat het weer niet goed: ipv door te schakelen naar de voice-mail komt er een bericht dat ik niet bereikbaar ben.........

Reputatie 7
Badge +28
: Sorry voor de hele late reactie! :(

Weet je ook of je in gesprek was op het moment dat de voicemail het niet deed? Dat kan helpen in het onderzoek. Ik heb in ieder geval een storingsmelding aangemaakt om dit uit te zoeken. Ik hoop dat het binnen een paar dagen weer is opgelost!

Reageer