Beantwoord

Voicemail storing : beller hoort geen boodschap maar na 10 x overgaan : dit nummer is niet in gebruik

  • 10 October 2019
  • 5 reacties
  • 322 keer bekeken

Reputatie 1
Dit al geprobeerd :

Hoe werkt het:

  • Stel een welkomstboodschap in door te bellen naar 1233.
  • Zet voicemail aan door te bellen naar 12331 of SMS AAN naar 1233.
  • Zet voicemail uit door te bellen naar 12339 of SMS 'UIT' naar 1233.
maar het lost niets op...

Gechat met de Helpdesk maar die weet niet meer dan dat er op de site staat, zie hierboven.
Als ik de gsm Samsung A50 helemaal uitzet hoort de beller wel direct de voicemail boodschap, maar dus niet als deze aan staat, dan volgt het bericht : dit nummer is niet in gebruik.
Bellen/Gebeld worden werkt verder prima
icon

Beste antwoord door Joran 16 October 2019, 12:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Ron-W! We kunnen verschillende doorschakelingen instellen. Een directe doorschakeling, een doorschakeling bij geen gehoor en een doorschakeling bij bezettoon. Het klinkt alsof de tweede niet goed staat. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan kijk ik de instellingen na.
Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Ron-W, dank voor je privébericht! Er stond inderdaad een foutieve doorschakeling ingesteld, die heb ik weggehaald. De voicemail is nu echter ook uitgeschakeld, je kunt die eventueel weer inschakelen via de stappen in je bericht. Ik ga ervan uit dat het probleem is opgelost, laat het anders weten!

Reputatie 1

Opgelost !

Hallo Kpn support. 

Kunnen jullie mijn instellingen ook controleren. Ik heb alles wat hierboven staat ook geprobeerd, maar de doorschakeling werkt niet. Ook ik kom in een ander nummer terecht.

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @wijersrob! Je reageert onder een héél oud topic: ik gooi het daarom ook op slot!
Wil je een nieuw topic maken (met eventueel een verwijzing naar dit topic) en aangeven wat er precies aan de hand is en wat je zelf al gedaan/ gecontroleerd hebt? Alvast bedankt!

Hoe meer informatie, hoe meer er met jou meegedacht kan worden. Als er wat gecontroleerd moet worden door een moderator, dan wordt dat gedaan zodra jouw topic aan de beurt is! Als er haast bij is, dan kun je het beste bellen met onze klantenservice: 0800 0402.