Voicemail terughalen

  • 26 April 2020
  • 2 reacties
  • 397 keer bekeken

Ik heb de oproep van mobiel gemist. Wil de voicemail afluisteren, maar er wordt gemeld dat ik geen berichten heb. Toch is er een bericht ingesproken, het is een belangrijk bericht! Hoe kan ik dit bericht  nog terughalen of kan de  betreffende persoon die het bericht heeft ingesproken dit laten horen aan mij?

Groetjes,

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

PeterG 3 jaar geleden

Toch is er een bericht ingesproken

Dat hoeft niet. Je krijgt als voicemail aan staat sowieso een sms als er gebeld is. Ook als er niet is ingesproken.

of kan de  betreffende persoon die het bericht heeft ingesproken dit laten horen aan mij

Dat is natuurlijk heel krom, en kan ook niet. Maar die persoon FF bellen en dan persoonlijk spreken lijkt me de beste optie.

Bekijk origineel

2 reacties

Toch is er een bericht ingesproken

Dat hoeft niet. Je krijgt als voicemail aan staat sowieso een sms als er gebeld is. Ook als er niet is ingesproken.

of kan de  betreffende persoon die het bericht heeft ingesproken dit laten horen aan mij

Dat is natuurlijk heel krom, en kan ook niet. Maar die persoon FF bellen en dan persoonlijk spreken lijkt me de beste optie.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @ten einde raad Als er een bericht is ingesproken dan zou je het moeten kunnen luisteren. Tenzij het verwijderd is. Dan is het echt weg. Wellicht klopt Peter's suggestie dat je enkel de notificatie-sms hebt ontvangen? Het beste lijkt me inderdaad om de betreffende persoon even terug te bellen. 

Reageer