Beantwoord

Voicemail werkt niet

  • 1 March 2021
  • 5 reacties
  • 291 keer bekeken

Ik heb al een aantal maanden een probleem. Wanneer mensen mij bellen en ik neem niet op dan krijgen zij het bericht "dit nummer is niet in gebruik" ipv mijn Voicemail. De telefoon gaat wel gewoon over. Ik heb al van alles geprobeerd. Simkaart vervangen, voicemail opnieuw geactiveerd en ingesproken. Kunnen jullie mij misschien helpen? De klantenservice komt veelal met de zelfde oplossingen. 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 March 2021, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Ties255 . Welkom op het forum.

Dat is een merkwaardig probleem. Wat voor toestel heb jij? Na hoeveel keer overgaan, krijgen ze dit te horen? Is het constant?

Zou het kunnen dat er een doorschakeling op je lijn staat? Zo ja, lees hier hoe die er af kan:

https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/doorschakelen.htm

Hoi Erwin_ . Bedankt voor jouw reactie. Het probleem is opgelost. Er bleek een doorschakeling ergens in te staan terwijl mijn telefoon dit zelf niet aangaf. 

Mijn voicemail werkt ineens niet meer correct als ik berichten wil horen geeft hij aan toets 1 om verder te gaan dat doe ik dan maar blijft herhalen toets 1 om verder te gaan

Mogelijk zendt je telefoon TIJDENS een gesprek geen DTMF tonen meer. Herstart je telefoon eens, @Kwis .