Ik ben net overgestapt van T-Mobile naar KPN klein zakelijk (omdat ik al interactieve TV heb leek mij het abonnementsvoordeel van KPN Compleet wel aantrekkelijk).
Als zzp-er ben ik vaak onderweg voor overleg bij/met de klant. Terug in de auto luisterde ik vaak mijn voicemailberichten via mijn boordcomputer/display, en met 1 toets indrukkend kon ik na een ingesproken boodschap de bewuste beller terugbellen. Handig en VEILIG en in de auto terugrijdend naar mijn kantoor kon ik zo een aantal telefoontjes afwerken. KPN zegt dat het 'handig' is om eerst je voicemail af te luisteren en daarna een andere app te openen om de bewuste beller terug te bellen. KPN: dat betekent dat ik in deze situatie mijn telefoon in de auto in de hand moet nemen wat mij een boete gaat kosten van 240 euro. Als KPN mij deze boetes wil vergoeden is dat geen probleem maar daar geeft KPN niet thuis. KPN anno 2019, met alle aandacht voor de verkeersveiligheid, is het toch beter om de optie optie terugbellen met toets 1 of 3 weer IN de voicemailomgeving (tijdens het inbellen) op te nemen. Kunt u mij uitleggen dat uw nieuwe handelswijze (eerst voicemail afluisteren en via een andere app, met oppakken telefoon(!), via de voicemailapp de beller terug te bellen) bijdraagt aan de verkeersveiligheid???!!!!!!
@Kpn kom terug op uw eerdere beslissing en zorg ervoor dat met 1 druk op de knop vanuit de voicemailomgeving insprekers kunnen worden teruggebeld!!!!
Als u het niet voor mij of voor andere ondernemers doet, doe het dan vanuit het oogpunt van verkeersveiligheid!
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel