Beantwoord

Voicemailapp niet handig in kader verkeersveiligheid

  • 15 July 2019
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Beste KPN klein zakelijk,

Ik ben net overgestapt van T-Mobile naar KPN klein zakelijk (omdat ik al interactieve TV heb leek mij het abonnementsvoordeel van KPN Compleet wel aantrekkelijk).
Als zzp-er ben ik vaak onderweg voor overleg bij/met de klant. Terug in de auto luisterde ik vaak mijn voicemailberichten via mijn boordcomputer/display, en met 1 toets indrukkend kon ik na een ingesproken boodschap de bewuste beller terugbellen. Handig en VEILIG en in de auto terugrijdend naar mijn kantoor kon ik zo een aantal telefoontjes afwerken. KPN zegt dat het 'handig' is om eerst je voicemail af te luisteren en daarna een andere app te openen om de bewuste beller terug te bellen. KPN: dat betekent dat ik in deze situatie mijn telefoon in de auto in de hand moet nemen wat mij een boete gaat kosten van 240 euro. Als KPN mij deze boetes wil vergoeden is dat geen probleem maar daar geeft KPN niet thuis. KPN anno 2019, met alle aandacht voor de verkeersveiligheid, is het toch beter om de optie optie terugbellen met toets 1 of 3 weer IN de voicemailomgeving (tijdens het inbellen) op te nemen. Kunt u mij uitleggen dat uw nieuwe handelswijze (eerst voicemail afluisteren en via een andere app, met oppakken telefoon(!), via de voicemailapp de beller terug te bellen) bijdraagt aan de verkeersveiligheid???!!!!!!
@Kpn kom terug op uw eerdere beslissing en zorg ervoor dat met 1 druk op de knop vanuit de voicemailomgeving insprekers kunnen worden teruggebeld!!!!
Als u het niet voor mij of voor andere ondernemers doet, doe het dan vanuit het oogpunt van verkeersveiligheid!


icon

Beste antwoord door Bart_ 16 July 2019, 14:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @PaulValk De beste bijdrage aan verkeersveiligheid lever je in mijn optiek door niet te bellen. Ik kan me echter best voorstellen dat je als ondernemer je tijd goed wilt benutten en soms gedwongen bent om in de auto een telefoongesprek te voeren. Het topic waar je naar verwijst is al wat ouder. Die betreffende functie is er dus inderdaad niet meer en deze zal ook niet meer terugkeren, ben ik bang.

Als ik het goed begrijp gaat het je ook om de compatibiliteit van onze voicemailapp met de boordcomputer van jouw auto? Als ik kijk naar onze voicemailapp kun je met twee drukken op het scherm van je telefoon je voicemailbericht luisteren om direct daarna terug te bellen. Dat werkt snel en handig en je werkt vanuit dezelfde app.

Reageer