Beantwoord

Voicemailberichten terughalen

  • 15 August 2019
  • 6 reacties
  • 4560 keer bekeken

Goedendag,

Mijn moeder is afgelopen maandag overleden en ik had van haar een voicemailbericht (van anderhalve week oud ongeveer) echter wilde ik deze terug luisteren en er stond niets opgeslagen.. is dit op de 1 of andere manier terug te halen vanuit het systeem of dat KPN dit voor mij kan doen ? Wilde graag haar stem nog even horen.. hopelijk heeft iemand het antwoord voor mij.

Groetjes Priscilla
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 August 2019, 13:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi, Priscilla, welkom op het forum. Wat een verdrietige tijd, gecondoleerd met je verlies 😞 Ik kan me voorstellen dat je dit bericht graag terug zou willen hebben.

We hebben sinds dit jaar een nieuwer voicemailplatform. Daarop worden berichten 7 dagen bewaard en dan verwijderd. Ik weet dat met het oude platform berichten soms nog teruggehaald konden worden. Of dit met de nieuwe ook nog kan durf ik niet te met zekerheid te zeggen. Ik ga dit voor je navragen en kom er zo snel mogelijk bij je op terug. Wil je, in je forumprofiel jouw gegevens invullen? Met graag, in het veld 'persoonlijke opmerking', het nummer van je moeder. Als het dan toch kan, kunnen we gelijk aan de slag.
Reputatie 7
Badge +30
Helaas, Priscilla. We hebben geen toegang tot de ingesproken berichten. Ook niet als ze nog wel aanwezig zijn in jouw voicemail. Dat heeft ook met privacy te maken. Dat betekent in dit geval dat het bericht helaas in z'n geheel verloren is 😞 Wat wel zou kunnen is de voicemailbegroeting opslaan en sturen. Maar, ik vind op je moeder's nummer niets in onze systemen. Dus ik ga er vanuit dat zij geen KPN abonnement had? Als zij wel haar eigen voicemailbegroeting had ingesproken, wellicht dan dat haar provider die naar je zou kunnen opsturen.
Enorm jammer Erik.. Bedankt voor de tijd die je erin gestoken hebt. Ze had inderdaad geen welkomst boodschap. En uit mijn hoofd was de provider Lebara.
Reputatie 7
Badge +30
Dan houdt het helemaal op. Erg jammer inderdaad 😞 Heel veel sterkte in ieder geval in de komende tijd.

Wat erg zeg...er kan ZO veel ..maar een voicemailbericht terughalen niet?? Ik zit in precies dezelfde situatie als Priscilla. Mijn moeder is overleden , heeft rond oudjaarsdag een lief bericht ingesproken. k wist niet dat dat maar 7 dagen bewaard zou worden. had het natuurlijk op moeten slaan. heel erg dit..

Reputatie 7
Badge +30

Ai, wat naar @van telfort naar kpn :frowning2:  Gecondoleerd met je verlies. Maar ik kan er helaas niets anders van maken. Het is niet mogelijk om een voicemailbericht nog weer terug te halen.Â