Beantwoord

Voicemailmelding komt heel laat binnen

  • 5 August 2019
  • 5 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik heb dit probleem ook en heb het ook al een tijdje. Nu laatst een gemiste oproep op 31 juli en zojuist pas (5-8) de voicemail melding.

ik wil dit heel graag opgelost hebben, want het is heel vervelend.

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
icon

Beste antwoord door Bart van KPN 7 August 2019, 15:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @RGCSH, dat is wel heel lang. 😞 Niet helemaal de bedoeling inderdaad.

Heb je het toestel al eens uit en weer aangezet? Helpt dat? Zo niet, op wat voor type toestel heb je het? Welke firmware staat er op? Ik hoor graag van je.
Uit en weer aanzetten heeft niet geholpen.

Ik heb een iPhone 7 met firmware 3.03.04
Reputatie 7
Badge +20
Ik ben even verder op onderzoek geweest. Ik ben erachter gekomen dat er problemen zijn met Voicemail en iPhones. Hier zit een vertraging op welke veroorzaakt wordt door Apple. Zij zijn hier inmiddels van op de hoogte en werken aan de oplossing. Hopelijk komt deze snel.

Je mag hier uiteraard op wachten, maar wil je geen mails missen, dan kan je de manier van voicemail ontvangen wijzigen. Ga hiervoor naar het hoofdmenu door 1233 te bellen-> optie 2 instellingen -> optie 4 notificatie instellingen -> optie 1 SMS notificatie bij Voicemail berichten.
Ok dank voor bericht. Ik heb de instellingen aangepast zodat ik nu een sms krijg bij een nieuwe voicemail. Dank voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan. Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.