Beantwoord

Voicemailnummer 1233 is niet in gebruik

  • 23 May 2019
  • 4 reacties
  • 1568 keer bekeken

Badge
Goedemorgen,

Ik wil de voicemail instellen van mn telefoon, maar als ik 1233 of 12331 bel zegt een stem dat het nummer niet in gebruik is.
Ook heb ik een aan sms gestuurd en krijg ik antwoord dat de voicemail binnen enkele minuten word geactiveerd.

Uiteeindelijk blijft 1233 een niet in gebruik nummer.

Weet u wat ik moet doen?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 May 2019, 17:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi dakarcoen, welkom hier.

1233 zou altijd moeten werken. Ik neem aan dat dit om je mobiele nummer gaat dat bij KPN onder is gebracht? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Badge
Goeiemorgen,

dank voor je bericht
ik heb mijn profiel aangevuld. Het gaat om een telefoon die op naam van de zaak staat

groeten
coen
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, op je opgegeven postcode en huisnummer kan ik echter geen KPN product vinden. Ook op het opgegeven 06-nummer, eindigend op 478, vind ik je niet bij ons. Gaat het wel om dat mobiele nummer?

Voeg anders het juiste mobiele nummer toe aan je profiel.
Reputatie 7
Badge +24
Dakarcoen, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.