Vraag

Voicemailplanner

  • 13 januari 2018
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Wij gebruikte voicemailplanner veel tot ik deze tijdens de afgelopen feestadagen handmatig wijzigde, hierna is deze niet meer actief bij KPN, ik baal hier enorm van omdat ik nu elke dag 2 keer de melding handmatig moet 😡 wijzigen!, dit is de zoveelste wijziging in korte tijd dat ik overweeg om mijn 6 simkaarten weg te halen bij KPN! Komt KPN nu nog op korte termijn met n nieuwe voicemailplanner?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Ad de Vries en van harte welkom op het Forum. Ik kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt. Nu heb je het volgens mij om een product dat bij onze zakelijke dienstverlening hoort. Ik zie ook dat je deze reactie op het Zakelijke Forum hebt gesteld. Daar is inmiddels ook een reactie gekomen. Kun je daar mee uit de voeten?

Reageer