Beantwoord

Voicemails komen niet door op iPhone

  • 1 March 2021
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Mijn telfort-abonnement voor mobiel is een tijd terug overgegaan in een KPN-abonnement. Ik ging er vanuit dat voicemail gewoon zou blijven werken, maar nu blijkt dat ik al die tijd geen meldingen heb ontvangen van ingesproken voicemails. Eenmaal voicemail weer geactiveerd (12331 op iPhone) werkt ie weer. Maar… de reeds ingesproken voicemails krijg ik niet te horen/zijn weg. Kan ik die nog achterhalen?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 2 March 2021, 12:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @elbino, welkom hier. 

Voor iPhone kun je ook visual voicemail gebruiken. De voicemail berichten vind je dan terug in jouw telefoon app van Apple zelf. Als daar geen voicemails staan of je kan ze net meer beluisteren als je belt zijn deze niet meer te achterhalen helaas. 

Hoi Bart,

Dankjewel. Visual voicemail heb ik ingeschakeld, en idd zie ik daar niet de oude voicemailberichten verschijnen. Ik snap dat die niet meer te beluisteren zijn, maar ik vraag me wel af waar ze zijn gebleven; de bellers hebben nl aangegeven dat ze wel mijn voicemail hebben ingesproken...

Reputatie 7
Badge +20

Dan zijn de berichten ook niet meer te achterhalen helaas. Vermoed dat ze dan zijn verwijderd. Maar nieuwe Voicemails komen wel gewoon binnen en zijn gewoon te beluisteren toch?

Ja klopt, dankjewel!

Reputatie 7
Badge +20

Top. Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.