Beantwoord

Voicemails komen te laat binnen

  • 8 August 2019
  • 8 reacties
  • 463 keer bekeken

Dit probleem heb ik al enkele maanden. Nu vandaag (8-8-2019) ook weer een voicemail binnengekregen die op 02-08-2019 is ingesproken! Ben zakelijk al twee keer de mist in gegaan door een belangrijke afspraak te missen! Kan ik dit claimen bij KPN? Het antwoord kan ik waarschijnlijk zelf al bedenken..... :-(

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 August 2019, 11:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, JPS, wat vervelend dat je afspraken gemist hebt hierdoor 😞 Maak je gebruik van visual voicemail? Wat voor telefoon heb je? Vul alsjeblieft ook je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd, @J.P.S. Komen de voicemails nu wel op tijd?
Ik maak gebruik van een iPhone X. Ik zie de voicemails staan en kan ze op willekeurige volgorde afspelen. Soms ben ik gebeld maar zie dan geen voicemail. Dat zou natuurlijk kunnen als ze niets hebben ingesproken, maar dan blijkt het voicemailbericht dagen later binnen te komen. Vind dat erg storend! Er moet direct een bericht achteraan komen dat er een voicemailbericht is ingesproken zodat ik kan reageren. Het mag niet als een verrassing dagen later pas zichtbaar worden op m'n telefoon.
Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden.
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor je reactie, JPS. Wil je Visual Voicemail eens uit- en weer inschakelen? Dit doe je als volgt:

Uitschakelen: Bel met je mobiele telefoon met 12339 (gratis).

Er volgt een bandje waarin bevestigd wordt dat voicemail uitgeschakeld wordt. Dit gebeurt binnen enkele minuten. Wacht dan ook even, voor de zekerheid, een kwartiertje voor je hem weer inschakelt.

Inschakelen: Stuur een sms met de tekst STATE (in hoofdletters) naar 121.
Ik zal het later eens proberen want krijg nu een bandje op dit nummer dat er een storing is en de verbinding wordt verbroken.......
Reputatie 7
Badge +30
Lekker handig dat 😞 Is het inmiddels gelukt? Zo niet, kun je de voicemail ook uitzetten door UIT te sms'en naar 1233.
De voicemail uitzetten is gelukt. Na meer dan een half uur de SMS verstuurd. Daarna radiostilte......
Komt er geen bevestiging per SMS dat het is verwerkt, of moet ik er vanuit gaan dat het nu allemaal vanzelf goed gaat werken? Daar heb ik namelijk tot op heden niet zo'n goede ervaring mee bij de KPN......
Reputatie 7
Badge +30
Je krijgt geen bevestiging. Na het versturen is visual voicemail gewoon weer actief. Als je in de afgelopen dagen geen sms'jes hebt gekregen dan kun je het nog even testen door iemand in de buurt even te laten bellen. Je zou dan weer gewoon zoals het hoort direct de notificatie vanuit visual voicemail moeten krijgen.