Beantwoord

VoLTE en VoWiFi voor Google Pixel 4

  • 23 November 2020
  • 2 reacties
  • 322 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN,

Al sinds enkele jaren ben ik groot fan van de Google telefoons. Deze telefoons zijn zeer fijn in gebruik en bieden de Android ervaring zoals Google die bedoelt heeft. 

En zo nu heb ik dan ook, via Mobiel.nl met KPN abonnement, een Google Pixel 4 aangeschaft. Opnieuw ben ik erg tevreden met de telefoon. Alleen wat ik erg jammer vindt is dat KPN geen VoLTE en VoWiFi ondersteunt voor deze telefoon. 

Zit het nog in de planning om deze functies binnenkort wel te ondersteunen? Esim functionaliteit ondersteunt KPN bijvoorbeeld wel weer voor deze telefoon. 

En ik las dat KPN in 2022 stopt met 3G. Mijn Google Pixel schakelt hier naar over om te kunnen bellen. Hoe kun je na die periode bellen over het KPN netwerk met mijn telefoon?

Dank alvast voor het beantwoorden van mijn vragen!

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 27 November 2020, 20:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @JobM . Deze vraag heb ik vaker voorbij zien komen en ben even in mijn mailwisseling gedoken.

Die features die je noemt zijn de verantwoordelijkheid van het bedrijf die de telefoons maakt. Zij kunnen contact met ons zoeken en dan proberen wij het te faciliteren.

Het lijkt er op dat er nog niks vruchtbaars uit is gerold. :-(

 

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch  nog vragen hebben, weet je mij te vinden.