Beantwoord

VoLTE inschakelen op iPhone

  • 12 February 2020
  • 8 reacties
  • 793 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Slimmerik
  • 238 reacties

@Nadia Zou je voor mij ook volte kunnen laten inschakelen?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door Nadia 12 February 2020, 11:55

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hey @JRe, leuk dat je hier inhaakt. Uit je forumprofiel maak ik op dat je gebruik maakt van de iPhone 7. Klopt dat?

Heb je een iPhone? Wijzig eenmalig je instellingen

Om via het 4G-netwerk te bellen met je iPhone, wijzig je één keer je instellingen:

  1. Installeer de update vanaf iOS 10.3.1
  2. Ga naar instellingen > Mobiel Netwerk > Opties mobiele data
  3. Klik op 'Schakel 4G in'
  4. Klik vervolgens op 'Gesprekken en data'.
  5. Zodra er een vinkje verschijnt, kun je na één werkdag bellen via het 4G Netwerk.

Hulp bij instellen van 4G

Mocht je dat (al) hebben gedaan en het lukt niet, laat het me dan weten :)

Reputatie 5
Badge +4

@Nadia Ik heb inderdaad een Iphone 7 met IOS 13.3.1. voorzien van de gisteren ontvangen KPN simkaart. Onder Instellingen staat een vinkje bij Gesprekken en data; 4G en VoLTe aan. 

Het toestel is uit- en weer aangezet, maar misschien ben ik te ongeduldig en is de werkdag nog niet voorbij?

Reputatie 7

Dat klopt @JRe, het kan even duren voordat het verwerkt is. Maar ik zal even voor de zekerheid spieken of de gegevens in het systeem goed staan. Brb... 

Reputatie 7

VoLTE staat aan, @JRe. Mogelijk werkt het nu al. Anders moet ik je vragen nog heel even af te wachten. Laat je het morgen aan me weten? Ik zie je bericht graag tegemoet :) 

Reputatie 5
Badge +4

@Nadia Net weer even geprobeerd, maar hij blijft omschakelen naar 3G.

Reputatie 7

Hoi @JRe, ik heb nog even een kleine aanpassing gedaan, ik verwacht dat VoLTE binnen enkele ogenblikken gaat werken. Houd je me hier op de hoogte?  

Reputatie 5
Badge +4

@Nadia En nu werkt het wel. Bedankt  👍

Reputatie 7

:tada::tada::tada:

Bedankt voor de snelle terugkoppeling, @JRe :)

Reageer