Beantwoord

Voortgang bestelling BASI437615

Hallo KPN, ik heb vorige week mijn abonnement verlengt en de iPhone 7+ besteld. Op de website stond dat deze vanaf 16 nov geleverd zou worden. Daarbij geven jullie aan dat als je voor 23:00 besteld je de bestelling de volgende dag in huis hebt.
Nu kreeg ik in de bevestiging te horen dat de iPhone helemaal niet op voorraad is en ik op de hoogte gehouden zou worden.
Dit is niet wat ik van KPN gewend ben. Heb al ongeveer 15 jaar een mobiel abonnement van jullie en altijd naar tevredenheid.
Kunnen jullie mij meer vertellen over mijn bestelling? Of mij aanraden welke iPhone ik dan beter kan bestellen uit hetzelfde prijssigment zodat ik sneller een nieuwe telefoon heb?

Met vriendelijke groet Bianca
icon

Beste antwoord door Biancacomanne 21 november 2018, 09:43

Goedenmorgen, op een of andere manier kreeg ik vijf minuten na het plaatsen van dit bericht een mail met de mededeling dat mijn telefoon binnen twee dagen geleverd zal worden. Toevallig of niet maar mijn vraag is dus beantwoord. Bedankt voor uw reactie. Mvg Bianca

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Dag Bianca, welkom op het forum! Jammer om te lezen dat er problemen zijn met de bestelling. Als we aangeven dat je de volgende dag het toestel krijgt moet dat ook kloppen, de voorraad wordt live bijgehouden. Excuses hiervoor. Ik kijk na hoe het zit met de levering. Kun je jouw adresgegevens en 06-nummer in een privébericht sturen?
Goedenmorgen, op een of andere manier kreeg ik vijf minuten na het plaatsen van dit bericht een mail met de mededeling dat mijn telefoon binnen twee dagen geleverd zal worden. Toevallig of niet maar mijn vraag is dus beantwoord. Bedankt voor uw reactie. Mvg Bianca
Reputatie 7
Badge +27
Goed om dat te horen, Bianca. Heb je de telefoon inmiddels ook binnen?
Ja hoor! Alles is verder naar tevredenheid gegaan! Bedankt!!
Reputatie 7
Badge +27
Mooi zo, dan rest me niets anders dan je veel plezier te wensen met je nieuwe telefoon 🙂

Reageer