Beantwoord

vowifi instabiel

  • 28 November 2020
  • 6 reacties
  • 54 keer bekeken

Vowifi is instabiel met KPN mobiel abonnement op KPN glasvezel thuis netwerk (apple iphone 8). Op een ander mobiel abonnement (vodafone) werkt het vlekkeloos. Als ik de simkaarten wissel (dus kpn en Vodafone simkaarten) blijft kpn instabiel en Vodafone stabiel. Het ligt dus niet aan het toestel.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 3 December 2020, 10:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @strijker511, welkom terug!
Misschien een domme vraag, maar werkt VoWifi uberhaupt wel? Als je belt, staat er dan ook in beeld dat je via wifi belt? (bij zowel de KPN simkaart als Vodafone simkaart).
Soms kan het iets simpels zijn als slecht Wifi, dan kan onze online wifimanager al een oplossing bieden.

Hoi Thomas,

Soms werkt het wel (het staat dan in beeld bij het bellen), soms niet. Bij Vodafone werkt het altijd (en dat is ook simpel vast te stellen, bellen zonder vowifi is simpelweg onmogelijk, omdat er geen mobiele ontvangst is binnen). Ik heb een oud modem (v8). Ik lees op meerdere plekken dat dit wellicht een oorzaak is?

Reputatie 7
Badge +20

Ik vermoed dat als de oorzaak in je experiabox v8 zou zitten je er bij Vodafone ook last van zou hebben. Hoe heb je je netwerk verder ingericht?

Reputatie 7
Badge +20

@strijker511 ik heb niets meer van je gehoord. Is er inmiddels al meer duidelijkheid over de oorzaak?

Hoi Thomas,

Het werkt niet goed. Hoe kan ik dit het snelste oplossen, via dit forum duurt het echt te lang, 

Gr Michel

Reputatie 7
Badge +20

Je kunt hierover ook met ons bellen op 0800-0402, chatten via www.kpn.com/service of via social media een privébericht sturen.