Beantwoord

Vraag over buitenland bellen

  • 20 July 2019
  • 5 reacties
  • 175 keer bekeken

We gangen inmiddels al 1 uur en 25 min. In de wacht!!!! Belachelijk! Werkt er wel iemand vandaag op het callcenter bij jullie????
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 July 2019, 13:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
De klantenservice van KPN is 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar voor storingen en technische vragen en voor vragen over verlies/diefstal van de mobiele telefoon.

Voor alle overige vragen staan onze medewerkers voor je klaar tussen 08 uur – 22 uur. Veel informatie is ook te vinden op KPN.COM en via de MijnKPN omgeving. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, adviseren we je om ons vanaf je thuislocatie met een mobiele telefoon te bellen.
https://www.kpn.com/service.htm

Is je vraag inmiddels al beantwoord? Hier op het forum kun je vaak ook prima worden geholpen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Bian, welkom op het Forum!

Het kan op het ene moment wat drukken zijn dan op het andere moment, maar we doen er alles aan om klanten zo snel mogelijk te woord te staan. In jouw geval is dat helaas niet gelukt 😞 Gelukkig zijn er nog andere manieren! We hebben een LiveChat functie, Twitter en Facebook, en daarnaast dit Forum!

Uiteraard help ik je graag verder met je vraag. De vraag gaat over bellen in het buitenland? We hebben namelijk een pagina waar je erg veel informatie kan vinden over hoe en wat in het buitenland met een KPN abonnement. Staat je antwoord daar niet tussen? Stel hem dan gerust hier, dan ga ik kijken of ik het antwoord voor je kan vinden!

Mocht het om een vraag gaan over jouw eigen abonnement (persoonlijk), vul dan even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer. Dan kan ik je sneller helpen!
Reputatie 7
Badge +21
@Bian, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je inmiddels al contact weten te krijgen met een collega? Ik help je ook graag verder, mocht je nog een vraag of probleem hebben 😉
Gelieve mijn gegevens te verwijderen uit jullie systeem. Ik ben geen klant en wil geen info van jullie. Hierbij verwijs ik naar de AVG.
Reputatie 7
Badge +21
@Bian, doel je met bovenstaande reactie dat je jouw Forum profiel wil laten verwijderen? Als je geen klant bij ons bent, hebben wij verder geen gegevens van jou ga ik vanuit.. Ik hoor graag of je dus je profiel wil laten verwijderen, want dat kan namelijk 😉

Reageer