Beantwoord

Waar kan ik mijn aankoopbon opvragen

• 11 juni 2017
  • 3 reacties
  • 392 keer bekeken

Hallo waar kan ik mijn aankoopbon van mijn ifone opvragen?
icon

Beste antwoord door Paul_ 14 juni 2017, 13:30

Hoi Willy, welkom op het forum! Is je iPhone defect? Zoals Peter al aangeeft kunnen wij je hierbij helpen mits de aanschaf niet langer dan 6 maanden geleden is. Als dat het geval is kan je op m'n privébericht reageren. 🙂 Dan ga ik voor je aan de slag.
Ik heb niets meer van je gehoord Willy. Als ik nog wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Bij KPN is tot 6 maanden na aankoop nog een kopie te krijgen. Dat kan via een moderator hier op 't forum. Middels de wachtrij komen die hier vanzelf (i.h. weekend duurt het wat langer dan 24 uur).

. . . heb je al in je bureaula gekeken?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Willy, welkom op het forum! Is je iPhone defect? Zoals Peter al aangeeft kunnen wij je hierbij helpen mits de aanschaf niet langer dan 6 maanden geleden is. Als dat het geval is kan je op m'n privébericht reageren. 🙂 Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord Willy. Als ik nog wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag.

Reageer