Beantwoord

Waar kan ik mijn data gebruik inzien?

  • 13 September 2019
  • 7 reacties
  • 250 keer bekeken

Waar kan ik bij mijn kpn mn datagebruik in de gaten houden

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door RBxx 16 September 2019, 15:37

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Dat lukt niet. Uiteraard weet KPN precies hoeveel data jouw aansluiting verbruikt heeft, maar die informatie is voor de abonnee niet in te zien.
Waarom zou je dat willen immers er is geen financiële consequentie voor een laag of hoog dataverbruik.
Hallo,
Bedankt voor je snelle reactie maar ik bedoel mijn datagebruik van mn mobile telefoon.
Zat voorheen bij tele 2 kon daar al mn gebruik {bel minuten/datagebruik enz.} in de gaten houden
Reputatie 7
Badge +24
Hallo,
Bedankt voor je snelle reactie maar ik bedoel mijn datagebruik van mn mobile telefoon.
Zat voorheen bij tele 2 kon daar al mn gebruik {bel minuten/datagebruik enz.} in de gaten houden

Dat kan via de app van KPN. Ff zoeken in de Playstore.

volgens mij is ze app alleen voor iphone
Reputatie 7
Badge +21
volgens mij is ze app alleen voor iphone
Nee hoor, die staat ook in de Google Play Store: Mijn KPN app
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Daan64 Via de MijnKPN-app krijg je een heel goed overzicht, al wil je er wel rekening mee houden dat het niet volledig real time wordt bijgehouden
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Daan64
Na jouw eerdere opmerking (over de app) denk ik, dat je (mogelijk) een Android toestel hebt.

Bij Android wordt in de telefoon ook het gegevensgebruik bijgehouden. Je kan dat hier vinden:
Instellingen -- Verbindingen -- Gegevensgebruik -- Gebruik mobiele gegevens

In tegenstelling tot MijnKPN is de informatie daar wel real time én opvraagbaar per applicatie.

Reageer