Beantwoord

Waarom bundel niet mee naar Turkije

• 15 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Waarom kan jij je huidige bundel niet kan gebruiken in turkije? Vodafone heeft dit al een tijdje. Ik ben overgestapt van vodafone naar kpn en baal er nu van dat kpn dit niet biedt...

Dit staat los van het feit dat turkije geen eu lid is...

Als ik dit had geweten was ik zeker niet overgestapt. Mocht dit niet binnen twee jaar geregeld zijn, dan ga ik terug naar vodafone.

Kan iemand mij uitleggen waarom dit zo is en of kpn wel deze service gaat bieden?

Alvast bedankt.

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Alex_P 18 oktober 2018, 17:00

Hi dabusan, welkom op het forum. Dit is helaas het geval. Wij hanteren de EU omdat er binnen de EU wettelijk is geregeld dat andere providers ons geen kosten in rekening brengen voor het gebruik van hun netwerk, iets wat in Turkije wel zou gebeuren. Ik vermoed dat Vodafone dit kan doen omdat zij een internationaal netwerk hebben, ze opereren op eigen netwerk daar. Wat er binnen 2 jaar nog gaat gebeuren durf ik niet te zeggen, op dit moment zijn daar echter geen plannen voor.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hi dabusan, welkom op het forum. Dit is helaas het geval. Wij hanteren de EU omdat er binnen de EU wettelijk is geregeld dat andere providers ons geen kosten in rekening brengen voor het gebruik van hun netwerk, iets wat in Turkije wel zou gebeuren. Ik vermoed dat Vodafone dit kan doen omdat zij een internationaal netwerk hebben, ze opereren op eigen netwerk daar. Wat er binnen 2 jaar nog gaat gebeuren durf ik niet te zeggen, op dit moment zijn daar echter geen plannen voor.

Reageer