Beantwoord

Waarom heb ik zo een slechte verbinding in mijn huis??

  • 11 April 2019
  • 5 reacties
  • 184 keer bekeken

ik woon naast de duitse grens en ik kan bijna niet telefoneeren niemand die mij verstaat of die ik versta
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 12 April 2019, 19:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @benniebibo
Kan het zijn dat je ver van een zendmast af woont? Zeker in het grensgebied kan dat soms de reden zijn van je slechte bereik.
ja ik woon 4 huizen van duitsland af in Landgraaf ik heb in mijn woonkamer 2 anbieder KPN en E plus
Reputatie 7
Badge +16
Nu de roaming voor de EU is afgeschaft kan je via E Plus ook bellen met het tarief wat je ook in Nederland betaald. Gebeld worden via E plus kan mogelijk wel extra kosten met zich meebrengen.
Hoi @benniebibo . Wat jammer dat het telefoneren zo slecht gaat. Heb je dit op meerdere toestellen ervaren? Ik wil graag uitsluiten of het iets met je telefoon te maken heeft. Zou je kunnen proberen om het SIM kaartje tijdelijk in een ander toestel te proberen?
Het zou het grensgebied kunnen zijn, maar dat weet ik nu nog niet zeker, vandaar mijn verzoek.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende weet. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten!