Beantwoord

Waarom kunnen we niet bellen en gebeld worden?

• 13 februari 2014
  • 7 reacties
  • 2657 keer bekeken

Vandaag stond opeens mijn schoonmoeder voor de deur. Ze had zowel mij als mijn man meerdere malen gebeld, maar ze kreeg steeds geen gehoor. Daarom is ze maar even langsgereden om te kijken of er niets aan de hand was. Toen we beide onze telefoon bekeken, zagen we dat we wel ontvangst zouden moeten hebben, maar er stonden geen gemiste oproepen in het scherm. We hebben toen maar eens gekeken of we wel konden bellen, dat lukte ook niet. Zelfs toen we onze telefoon uit- en weer inschakelden, konden we nog niet bellen of gebeld worden. Waar ligt dit aan? Is er een (tijdelijke) storing?

icon

Beste antwoord door HeleenKuiperDijks 14 februari 2014, 15:57

Vandaag met KPN gebeld, ze zijn hier in de buurt met een mast bezig. Vanavond zouden we weer bereikbaar moeten zijn en kunnen bellen.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Op welke postcode is/was de storing?

Postcode 7844 NG

Reputatie 6
Badge +1
Er zijn vandaag geen werkzaamheden geweest, maar wel op 11 februari. Werkt mobiel internet wel?

Mocht het morgen nog niet werken, dan is het raadzaam om 1200 te bellen om de storing door te geven.

En heb je al een andere telefoon geprobeerd? Dit gaat de helpdesk vast vragen. Heeft vast geen effect aangezien jullie beiden last hebben. Nog meer mensen in de buurt die ook KPN hebben? 

We hebben beide geen mobiel internet, geen idee of dat werkt, dus. Inmiddels hebben we uitzetten en weer aanzetten geprobeerd, net als simkaart eruit halen en er weer in doen. Met een andere telefoon lukt bellen inderdaad ook niet. Bij mijn schoonfamilie (die wonen 5 km verderop) werkt mobiele telefonie van KPN wel, van de naaste buren weet ik niet of ze KPN hebben.

Reputatie 6
Badge +1
Dan zou ik morgen even bellen als ik jou was, of misschien reageert er iemand van de Webcare voor die tijd. Erg vervelend dat je dat probleem hebt, wil je even laten wat het probleem was? 

Vandaag met KPN gebeld, ze zijn hier in de buurt met een mast bezig. Vanavond zouden we weer bereikbaar moeten zijn en kunnen bellen.

Reputatie 6
Badge +1
Super, dan is het in ieder geval bekend waar het "probleem" zit 🙂. Maar vreemd dat ze zo lang met een mast bezig zijn geweest, misschien waren er problemen tijdens de ombouw.

Reageer