Beantwoord

Waarom wordt een paspoort niet geaccepteerd bij toestelverzekering service claim?

• 24 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Wat een bijzonder slechte service van KPN Mobiel.
-heb al jaren 4 mobiele abonnementen met 4 iPhone toestellen, voor mezelf en mijn 3 dochters.
Op 2 abonnementen heb ik een servicecontract afgesloten. 1 toestel is defect, (valschade) en doet het niet meer. Dus een claim ingediend, ik betaal immers iedere maand € .... voor service.
Dat ik me moet legitimeren begrijp ik. (naam, geboortedatum, adres, email adres, mobiele nummer, postcode noem maar op). De medewerker die de claim in behandeling neemt wil alleen maar zijn voornaam noemen (hoezo Persoonlijk, een van de kernwaarden van KPN)?
Hij begint over de privacy, terwijl hij wel alles aan mij mag vragen. Anyway, de claim moest schriftelijk afgehandeld worden omdat ik er enige tijd over heb laten gaan, we konden find my iPhone niet uitschakelen.
Dus sturen we de formulieren op, tezamen met: paspoort, een kopie van het CJIB en een briefpost met mijn naam en adres erop die we van Mishubishi hadden ontvangen.
Oftewel: 2 adres bewijzen en 1 paspoort (plus het volledig ingevulde document met al mijn gegevens erop)>

Nu wordt mijn paspoort NIET geaccepteerd??
-bij nieuwe aanvraag mobiel moet ik me legitimeren (met paspoort), nu verwijst de medewerker van Asurion dat er in de brief duidelijk staat wat wel of niet geaccepteerd wordt.

In de brief staat het volgende: We accepteren geen paspoort met kleurenfoto.....Op mijn paspoort staat een zwart wil foto.. er staat niet bij dat een paspoort NIET geaccepteerd wordt
er staat geen paspoort MET KLEURENFOTO....
of ik het opnieuw wil indienen.
Ook de brief van Mitsubishi wordt niet erkend, het is geen erkende instelling. Een brief van de belasting is dat wel.

Ik heb meegestuurd: Een paspoort, een kopie van het CJIB waarop mijn n.a.w. gegevens staan en een kopie van een brief van Mitsubishi waarop mijn gegevens staan.
-het paspoort wordt niet geaccepteerd.
-Mitsubishi wordt niet erkend...

Of ik een ander document wil opsturen met mijn adres gegevens.(Terwijl alles van mij bekend is met mijn 4 mobiele abonnementen en mijn vaste aansluiting). De medewerker wil alleen zijn voornaam melden. (ik zou zijn naam niet gebruiken, vindt het altijd netjes om naar zowel voor als achternaam te vragen-zo ben ik opgevoed).

Wel KPN....hierover ben ik ZEER ONTEVREDEN...
ZEER ONTEVREDEN / ZEER ONTEVREDEN.

Heb de medewerker naar een leidinggevende gevraagd maar ook daarin kwam ik niet veel verder. Er is dus geen management op vrijdag aanwezig?

Mijn mobiele contracten zijn allen verlengbaar. Waarschijnlijk ben ik te lang trouwe klant geweest bij KPN. De uitvoering van Service is een procedureel spel geworden waarbij je als consument steeds opnieuw moet aantonen of je de consument wel ben.
icon

Beste antwoord door Bart_ 27 augustus 2018, 13:18

Hallo Heuve077. Allereerst bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om je verhaal hier te doen. Het is al vervelend genoeg dat je toestel schade heeft en het laatste waar je op zit te wachten zijn zulke vervelende bijkomstigheden. Je mag verwachten dat deze procedure helder en snel wordt afgewikkeld. Dat is bij jou allerminst het geval geweest en ik kan me heel goed indenken dat je niet blij bent met de gang van zaken.

Het is inderdaad zo dat er bij een claim het nodige gecheckt en gecontroleerd moet worden, dat is bij elke verzekering het geval. Het zou echter niet zo moeten zijn dat de procedures je in de weg zitten. Is het inmiddels wel gelukt om de claim goed in te dienen? Aangezien het hier om een verzekeringskwestie gaat kan en mag ik niet alle informatie inzien. Mocht je het echter op prijs stellen dan wil ik uiteraard met je meedenken.

Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Heuve077. Allereerst bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om je verhaal hier te doen. Het is al vervelend genoeg dat je toestel schade heeft en het laatste waar je op zit te wachten zijn zulke vervelende bijkomstigheden. Je mag verwachten dat deze procedure helder en snel wordt afgewikkeld. Dat is bij jou allerminst het geval geweest en ik kan me heel goed indenken dat je niet blij bent met de gang van zaken.

Het is inderdaad zo dat er bij een claim het nodige gecheckt en gecontroleerd moet worden, dat is bij elke verzekering het geval. Het zou echter niet zo moeten zijn dat de procedures je in de weg zitten. Is het inmiddels wel gelukt om de claim goed in te dienen? Aangezien het hier om een verzekeringskwestie gaat kan en mag ik niet alle informatie inzien. Mocht je het echter op prijs stellen dan wil ik uiteraard met je meedenken.

Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer