Beantwoord

Wachtwoord KPN-Fon gekoppeld aan mobiel nummer kwijt

• 17 februari 2017
  • 10 reacties
  • 302 keer bekeken

Ook ik ben mijn wachtwoord kwijt voor kpn-fon, gekoppeld aan mijn mobiele nummer. Vandaag moest ik daarvoor minstens 5 nummers van KPN bellen, die me steeds naar elkaar doorverwezen :-(
Bij het aanvragen via SMS, zoals aangegeven op https://www.kpn.com/wifi-hotspots/gratis-wifi-met-fon.htm, krijg ik al een aantal dagen de melding "Helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Probeer het later nog eens".
Voor de volledigheid: de gegevens van kpn-fon bij het Alles in 1 abonnement heb ik wel, deze is ook te vinden onder MijnKPN. Die voor de mobiele telefoon zijn daarin niet te vinden.
Kunnen jullie mij ook een SMS met de gegevens sturen?
icon

Beste antwoord door Joran 18 februari 2017, 17:41

De wachtwoordreset is gelukt, WAVL heeft zojuist een sms ontvangen met inloggegevens 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Ook ik ben mijn wachtwoord kwijt voor kpn-fon, gekoppeld aan mijn mobiele nummer. Vandaag moest ik daarvoor minstens 5 nummers van KPN bellen, die me steeds naar elkaar doorverwezen :-(
Bij het aanvragen via SMS, zoals aangegeven op https://www.kpn.com/wifi-hotspots/gratis-wifi-met-fon.htm, krijg ik al een aantal dagen de melding "Helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Probeer het later nog eens".
Voor de volledigheid: de gegevens van kpn-fon bij het Alles in 1 abonnement heb ik wel, deze is ook te vinden onder MijnKPN. Die voor de mobiele telefoon zijn daarin niet te vinden.
Kunnen jullie mij ook een SMS met de gegevens sturen?
Reputatie 7
Badge +28
Dag WAVL, niet best dat je daarvoor steeds doorverwezen wordt 😞 Ik ben benieuwd waarom het resetten niet lukt. We gaan zorgen dat dit wordt opgelost, reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +28
De wachtwoordreset is gelukt, WAVL heeft zojuist een sms ontvangen met inloggegevens 🙂
Top Joran!?
Reputatie 1
Ook ik ben mijn wachtwoord kwijt. Als dus een sms wifi aan naar 1266 stuur zoals op de website staan. Krijg beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Kpn wifi niet verwerken. Er wordt vervolgens naar de klanten service gewezen, ben ooit in verleden ook eens gedaan en die kunnen dan vervolgens ook niet helpen. Als enige wordt dan gezegd uitzetten en weer aanzetten en dat werkt ook niet dan kan je vervolgens een maand wachten op uitzetten en dan pas weer aanzetten. Ja en dan ik uiteraard niet meer bij de kpn fon.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Bruijnvis, het wachtwoord kan ik op afstand voor je resetten. Als je mijn privébericht beantwoord, dan help ik je verder
Reputatie 1
Bedankt uiteindelijk gistermiddag gelukt. Dus resetten is niet nodig. Toch bedankt.
Reputatie 7
Badge +24
Wat goed om te lezen dat het al gelukt is. Weet dat we 'm voor je kunnen resetten mocht dat wel een keer nodig zijn 🙂. Een fijne dag!
Hoi, ik ben mijn kpn fon wifi wachtwoord kwijt. Hoe kan ik het terugvinden?
Hoeft niet meer. Heb het inmiddels weer gevonden.

Reageer