Beantwoord

Wanneer komt visual Voicemail naar de iPhone X

Reputatie 1
Badge
Ik zit al een tijdje te wachten tot dat visual voicemail word geactiveerd op de iPhone X
icon

Beste antwoord door wjb 1 januari 2018, 14:54

Bron.

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7

Bron.
Zou begin 2018 in een update mee komen. Er is al weer een uodate vrijgegeven maar nog steed geen visual voicemail. Denk dat ik maar eens naar een andere provider ga kijken. Bah wat een ellende om nu een voicemail te luisteren. Ben je bijna 5 minuten bezig. Keer op keer het telefoonnummer wat eerst wordt oplezen. Wie heeft dat verzonnen bij KPN.
Reputatie 7
Badge +23
Hoi @A Mertens, welkom op het forum. Visual VoiceMail voor de iPhone zit eraan te komen maar ik heb nog geen exacte datum helaas. Wat dat betreft is het toch nog afwachten.

Je andere klacht is een veel gehoorde de laatste tijd. Wellicht dat onderstaande je daarbij kan helpen.

Berichtinfo uitzetten: Bel daarvoor naar de voicemail, kies voor 2 (Instellingen), vervolgens 2 (Afspeelinstellingen) en 1 (Berichtinformatie). Na het wijzigen hoor je alleen het bericht van de beller. Druk tijdens het afluisteren op 5 om alsnog te horen wie er belt.

Een andere manier is om tijdens het afspelen de datum/tijd + telefoonnummer over te slaan door # in te toetsen.
Beste Paul,

Bedankt voor de info. Dit scheelt al weer wat ergenis. mvg Arjen Mertens
Reputatie 7
Badge +23
Graag gedaan. 🙂 Ik hoop snel goed nieuws te hebben over VVM!
En hoe zit het met zakelijk? het platform is al veranderd, maar nog steeds geen visual voicemail zoals vorig jaar al aangekondigd.
Reputatie 5
Badge +11
Die vraag kun je het beste hier stellen, CarpeBios: http://k.pn/EFeEae (Zakelijk KPN forum)
Ik zit hier ook nog op te wachten. Intussen gebruik ik de app InstaVoice. Prima alternatief totdat de de visual voicemail bij KPN het doet. alleen moet je dan je wel je doorschakelingen aanpassen
Reputatie 1
Badge
Is er al iets meer bekend?

Het begind nu wel een gemis te worden.
Reputatie 7
Badge +23
Ik heb nog geen datum die ik je kan geven @post-it. Een paar weken geleden was het aangekondigd maar is ie toch nog uitgesteld. Ik hoop binnenkort het verlossende antwoord te kunnen geven.
Dit is heel frustrerend KPN! Dat jullie telkens jullie beloftes niet nakomen schaadt het vertrouwen. Ik hoop dat jullie begrijpen dat jullie nu wat goed te maken hebben. Daarmee bedoel ik dat wat jullie gaan opleveren 100% in orde moet zijn en dat er ook met de werking van visual voicemail niets mag mankeren. Succes met de verdere ontwikkelingen, ik hoop dat jullie snel met goed nieuws komen.

Groet Mathijs
Ik vind het ook wel zorgelijk dat KPN iets wat concurrenten al jaren hebben (T-mobile al 7,8 jaar of zo?), KPN niet voor elkaar krijgt, en keer op keer uitstellen wegens problemen. En dan niet een aantal dagen maar weken! Misschien wel maanden.
Reputatie 7
Badge +21
Ik kan me de ontstane frustratie door eerst aankondigen en vervolgens uitstellen goed voorstellen. Zodra er concreet nieuws is laten we dit meteen weten!
Wel fijn als visual voicemail gebruikt kan worden. Zit al jaaaaaren op de iPhone. De app was wel een verbetering, maar nu terug naar 1233 voelt als een sprong van 20 jaar terug in de tijd...
Reputatie 1
Badge
@Paul_

Een paar weken ? Maanden zul je bedoelen de aankondiging was op 12 NOVEMBER 2017,
https://forum.kpn.com/mobiele-diensten-18/visual-voicemail-goed-nieuws-voor-alle-fans-van-vv-439167
Het is nu bijna April 2018
Reputatie 7
Badge +23
Klopt hoor, je hebt helemaal gelijk. Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Ik doelde eigenlijk op de laatste melding over een datum dat VMM geïntroduceerd zou worden maar daar had ik duidelijker in kunnen en moeten zijn.

Zodra we weten wanneer het daadwerkelijk komt, melden we dat in dit topic.
Paul_ schreef:

Klopt hoor, je hebt helemaal gelijk. Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Ik doelde eigenlijk op de laatste melding over een datum dat VMM geïntroduceerd zou worden maar daar had ik duidelijker in kunnen en moeten zijn.

Zodra we weten wanneer het daadwerkelijk komt, melden we dat in dit topic.

Wat ook al zou helpen om de frustratie van mensen te verminderen is in ieder geval een REDEN aan te geven waarom het maar steeds uitgesteld wordt. Alleen maar melden 'we weten nog niet wanneer het er is' komt zo knullig over, geef dan tenminste enige onderbouwde uitleg waarom het zo lang moet duren, dan kweek je misschien wat meer begrip..
Ik heb een sms gekregen dat vanaf 4 april mijn oude Hi voicemail app niet meer werkt. In de link in dat bericht wordt verwezen naar alternatief. Dat zou dan visual voicemail zijn dat vanaf 4 april zou moeten werken. Mijn vrouw en zoon die ook KPN abo hebben, hebben deze sms niet gekregen.
Reputatie 7
Badge +23
Nou @post-it, het is dan toch eindelijk zover. Binnen nu en 2 dagen zou je een aanbiedersupdate moeten krijgen zodat je VVM kan gaan gebruiken.
Ben benieuwd! Ik neem aan dat je dit vanzelf krijgt en niet ergens handmatig kunt/moet updaten?
Reputatie 7
Badge +29
Via Instellingen - Algemeen - Info kan je de aanbiederinstellingen updaten maar daar gebeurt ook iets automatisch mee.
Reputatie 7
Badge +23
Is het gelukt @jasjenl? Gaat vanzelf inderdaad alleen zijn er wel wat problemen (geweest). Als ik nog kan helpen dan hoor ik het graag.
Paul_ schreef:

Is het gelukt @jasjenl? Gaat vanzelf inderdaad alleen zijn er wel wat problemen (geweest). Als ik nog kan helpen dan hoor ik het graag.

De update is blijkbaar binnen, want ik zie nu een 'configureer' knop als ik naar voicemail ga (overigens heb ik nooit een melding gekregen dat er een update was die ik moest accepteren, maar goed). Maar het werkt niet: ik word gevraagd om een wachtwoord in te stellen en dat mislukt dan met de melding 'Voicemail niet beschikbaar. Geen verbinding mogelijk. Probeer het later opnieuw'.
Reputatie 7
Badge +23
Duidelijk. Er zijn wat problemen op het voicemailplatform waar nu hard aan gewerkt wordt. Ik ga navragen of deze specifieke melding daar ook onderdeel van uit maakt. Ik vermoed van wel en ik ga ervan uit dat het snel is opgelost. Zodra ik meer weet hoor je van me.
Reputatie 7
Badge +23
Reactie is sneller dan verwacht. Dit is inderdaad onderdeel van de storing. Er wordt op dit moment dus aan gewerkt en we verwachten dat het later vandaag is opgelost. Ik moet nog even beroep doen op je geduld!

Reageer