Beantwoord

Wanneer komt visual Voicemail naar de iPhone X

• 1 januari 2018
  • 31 reacties
  • 3135 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Reactie is sneller dan verwacht. Dit is inderdaad onderdeel van de storing. Er wordt op dit moment dus aan gewerkt en we verwachten dat het later vandaag is opgelost. Ik moet nog even beroep doen op je geduld!Ok, toch wel weer bijzonder: maandenlang wordt het uitgesteld, naar ik dan aanneem omdat het nog niet goed werkte. Dan wordt het eindelijk geïntroduceerd en dan is er meteen een storing. Dat geeft toch wel te denken over hoe capabel de mensen zijn die hier aan gewerkt hebben...
Reactie is sneller dan verwacht. Dit is inderdaad onderdeel van de storing. Er wordt op dit moment dus aan gewerkt en we verwachten dat het later vandaag is opgelost. Ik moet nog even beroep doen op je geduld!
En inmiddels zijn we al weer een paar dagen verder en nog steeds krijg ik diezelfde foutmelding...
Reputatie 1
Badge
@Paul_ ik zie je bericht nu pas.
Krijg geen mail meer binnen maar dar kan ook aan mijn mail instelllingen liggen.

Ik heb geen provider update voor bij zien komen.
Maar als ik nu op voice klik krijg links boven in een knop met begroeting. Ik zie geen optie met config.
Reputatie 7
Badge +24
die updates gaan volgens mij ook automatisch zodra het toestel een keer uit en aan is gezet dus dat zou zomaar kunnen. Het is in ieder geval versie KPN NL 32.0.

Je kan voor de zekerheid het woordje STATE (in hoofdletters) sturen naar 121 om VVM aan te zetten mocht ie uit staan. Bel jezelf een keertje en spreek een voicemail in om het te testen. Zo ziet het er dan uit:

Ja, inmiddels werkt het nu bij mij ook.
Reputatie 7
Badge +24
Mooi zo @jasjenl! Bedankt dat je het laat weten!

Reageer