Beantwoord

Wanneer komt visual Voicemail naar de iPhone X

  • 1 januari 2018
  • 31 reacties
  • 3135 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik zit al een tijdje te wachten tot dat visual voicemail word geactiveerd op de iPhone X
icon

Beste antwoord door wjb 1 januari 2018, 14:54

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @A Mertens, welkom op het forum. Visual VoiceMail voor de iPhone zit eraan te komen maar ik heb nog geen exacte datum helaas. Wat dat betreft is het toch nog afwachten.

Je andere klacht is een veel gehoorde de laatste tijd. Wellicht dat onderstaande je daarbij kan helpen.

Berichtinfo uitzetten: Bel daarvoor naar de voicemail, kies voor 2 (Instellingen), vervolgens 2 (Afspeelinstellingen) en 1 (Berichtinformatie). Na het wijzigen hoor je alleen het bericht van de beller. Druk tijdens het afluisteren op 5 om alsnog te horen wie er belt.

Een andere manier is om tijdens het afspelen de datum/tijd + telefoonnummer over te slaan door # in te toetsen.
Reputatie 7

Bron.
Ik heb een sms gekregen dat vanaf 4 april mijn oude Hi voicemail app niet meer werkt. In de link in dat bericht wordt verwezen naar alternatief. Dat zou dan visual voicemail zijn dat vanaf 4 april zou moeten werken. Mijn vrouw en zoon die ook KPN abo hebben, hebben deze sms niet gekregen.
Ik vind het ook wel zorgelijk dat KPN iets wat concurrenten al jaren hebben (T-mobile al 7,8 jaar of zo?), KPN niet voor elkaar krijgt, en keer op keer uitstellen wegens problemen. En dan niet een aantal dagen maar weken! Misschien wel maanden.
Beste Paul,

Bedankt voor de info. Dit scheelt al weer wat ergenis. mvg Arjen Mertens
Reputatie 1
Badge
Is er al iets meer bekend?

Het begind nu wel een gemis te worden.
Reputatie 1
Badge
@Paul_

Een paar weken ? Maanden zul je bedoelen de aankondiging was op 12 NOVEMBER 2017,
https://forum.kpn.com/mobiele-diensten-18/visual-voicemail-goed-nieuws-voor-alle-fans-van-vv-439167
Het is nu bijna April 2018
Reputatie 1
Badge
@Paul_ ik zie je bericht nu pas.
Krijg geen mail meer binnen maar dar kan ook aan mijn mail instelllingen liggen.

Ik heb geen provider update voor bij zien komen.
Maar als ik nu op voice klik krijg links boven in een knop met begroeting. Ik zie geen optie met config.
Reputatie 5
Badge +11
Die vraag kun je het beste hier stellen, CarpeBios: http://k.pn/EFeEae (Zakelijk KPN forum)
Reputatie 7
Badge +21
Ik kan me de ontstane frustratie door eerst aankondigen en vervolgens uitstellen goed voorstellen. Zodra er concreet nieuws is laten we dit meteen weten!
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan. 🙂 Ik hoop snel goed nieuws te hebben over VVM!
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb nog geen datum die ik je kan geven @post-it. Een paar weken geleden was het aangekondigd maar is ie toch nog uitgesteld. Ik hoop binnenkort het verlossende antwoord te kunnen geven.
Reputatie 7
Badge +24
Klopt hoor, je hebt helemaal gelijk. Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Ik doelde eigenlijk op de laatste melding over een datum dat VMM geïntroduceerd zou worden maar daar had ik duidelijker in kunnen en moeten zijn.

Zodra we weten wanneer het daadwerkelijk komt, melden we dat in dit topic.
Reputatie 7
Badge +24
Nou @post-it, het is dan toch eindelijk zover. Binnen nu en 2 dagen zou je een aanbiedersupdate moeten krijgen zodat je VVM kan gaan gebruiken.
Reputatie 7
Badge +24
Is het gelukt @jasjenl? Gaat vanzelf inderdaad alleen zijn er wel wat problemen (geweest). Als ik nog kan helpen dan hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +24
Duidelijk. Er zijn wat problemen op het voicemailplatform waar nu hard aan gewerkt wordt. Ik ga navragen of deze specifieke melding daar ook onderdeel van uit maakt. Ik vermoed van wel en ik ga ervan uit dat het snel is opgelost. Zodra ik meer weet hoor je van me.
Reputatie 7
Badge +24
Reactie is sneller dan verwacht. Dit is inderdaad onderdeel van de storing. Er wordt op dit moment dus aan gewerkt en we verwachten dat het later vandaag is opgelost. Ik moet nog even beroep doen op je geduld!
Reputatie 7
Badge +24
die updates gaan volgens mij ook automatisch zodra het toestel een keer uit en aan is gezet dus dat zou zomaar kunnen. Het is in ieder geval versie KPN NL 32.0.

Je kan voor de zekerheid het woordje STATE (in hoofdletters) sturen naar 121 om VVM aan te zetten mocht ie uit staan. Bel jezelf een keertje en spreek een voicemail in om het te testen. Zo ziet het er dan uit:

Reputatie 7
Badge +24
Mooi zo @jasjenl! Bedankt dat je het laat weten!
Reputatie 7
Badge +30
Via Instellingen - Algemeen - Info kan je de aanbiederinstellingen updaten maar daar gebeurt ook iets automatisch mee.
Klopt hoor, je hebt helemaal gelijk. Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Ik doelde eigenlijk op de laatste melding over een datum dat VMM geïntroduceerd zou worden maar daar had ik duidelijker in kunnen en moeten zijn.

Zodra we weten wanneer het daadwerkelijk komt, melden we dat in dit topic.

Wat ook al zou helpen om de frustratie van mensen te verminderen is in ieder geval een REDEN aan te geven waarom het maar steeds uitgesteld wordt. Alleen maar melden 'we weten nog niet wanneer het er is' komt zo knullig over, geef dan tenminste enige onderbouwde uitleg waarom het zo lang moet duren, dan kweek je misschien wat meer begrip..
Ben benieuwd! Ik neem aan dat je dit vanzelf krijgt en niet ergens handmatig kunt/moet updaten?
Is het gelukt @jasjenl? Gaat vanzelf inderdaad alleen zijn er wel wat problemen (geweest). Als ik nog kan helpen dan hoor ik het graag.De update is blijkbaar binnen, want ik zie nu een 'configureer' knop als ik naar voicemail ga (overigens heb ik nooit een melding gekregen dat er een update was die ik moest accepteren, maar goed). Maar het werkt niet: ik word gevraagd om een wachtwoord in te stellen en dat mislukt dan met de melding 'Voicemail niet beschikbaar. Geen verbinding mogelijk. Probeer het later opnieuw'.
Reactie is sneller dan verwacht. Dit is inderdaad onderdeel van de storing. Er wordt op dit moment dus aan gewerkt en we verwachten dat het later vandaag is opgelost. Ik moet nog even beroep doen op je geduld!Ok, toch wel weer bijzonder: maandenlang wordt het uitgesteld, naar ik dan aanneem omdat het nog niet goed werkte. Dan wordt het eindelijk geïntroduceerd en dan is er meteen een storing. Dat geeft toch wel te denken over hoe capabel de mensen zijn die hier aan gewerkt hebben...
Reactie is sneller dan verwacht. Dit is inderdaad onderdeel van de storing. Er wordt op dit moment dus aan gewerkt en we verwachten dat het later vandaag is opgelost. Ik moet nog even beroep doen op je geduld!
En inmiddels zijn we al weer een paar dagen verder en nog steeds krijg ik diezelfde foutmelding...

Reageer