Beantwoord

Wanneer wordt mijn toestel geleverd?

Hallo, gister iets voor 21:00 heb ik me bestelling gedaan voor het verlenen van me Abonnement met een nieuw toestel
Wat staan 2 dingen voor 23:59 besteld morgen in huis en voor 21:00 morgen in huis
En als ik de status kijk is nog steeds in verwerking dus krijg ik nou woensdag of donderdag? Dat is mij niet helemaal duidelijk
groetjes Allison
icon

Beste antwoord door Susan_ 28 november 2018, 15:26

Goedemiddag Allisonn, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inmiddels donderdag, helaas kunnen we niet direct reageren op een Forum bericht. Het gaat namelijk op volgorde van binnenkomst, en is geen live contact. Een volgende keer kan je deze vraag het beste stellen via 0800-0105 of onze LiveChat functie. Indien je nog niks ontvangen hebt of nog geen informatie krijgt hierover via de website van Mijn Bestelling, dan help ik je graag verder! Kan je aangeven of dat nog nodig is? 😉

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Allisonn, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inmiddels donderdag, helaas kunnen we niet direct reageren op een Forum bericht. Het gaat namelijk op volgorde van binnenkomst, en is geen live contact. Een volgende keer kan je deze vraag het beste stellen via 0800-0105 of onze LiveChat functie. Indien je nog niks ontvangen hebt of nog geen informatie krijgt hierover via de website van Mijn Bestelling, dan help ik je graag verder! Kan je aangeven of dat nog nodig is? 😉

Reageer