Beantwoord

Wat hoor je als een nummer niet meer in gebruik is

  • 12 August 2017
  • 7 reacties
  • 22475 keer bekeken

Wat krijg je precies te horen als een mobiele telefoonnummer niet meer in gebruik is?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 12 August 2017, 11:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Tududu haha zoiets en dan dit nummer is niet in gebruik
Reputatie 7
Badge +30
Tududu haha zoiets en dan dit nummer is niet in gebruikAls het nummer helemaal niet meer in gebruik is dan hoor je dit inderdaad.

Als het nummer nog wel actief is (~6 maanden bij prepaid) maar niet in gebruik dan gaat het over of gaat ie naar voicemail.
Tududu haha zoiets en dan dit nummer is niet in gebruikAls het nummer helemaal niet meer in gebruik is dan hoor je dit inderdaad.

Als het nummer nog wel actief is (~6 maanden bij prepaid) maar niet in gebruik dan gaat het over of gaat ie naar voicemail.
Maar het rare is dat diegene wel whatsapp heeft?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

WhatsApp blijft doorlopen ook als je nummer verlopen is.

6 Maanden nadat het nummer verlopen is komt deze opnieuw in de roulering en kan deze uitgegeven worden aan nieuwe klanten. Als die dan WhatsApp activeren op dat nummer, dan vervalt pas het oude WhatsApp account.

Robin
Tududu haha zoiets en dan dit nummer is niet in gebruik bij andere mensen krijg ik ook nog erbij te horen van 1888 helpt je bij het zoeken van het juiste nummer, maar bij deze persoon niet..
Hoi,

WhatsApp blijft doorlopen ook als je nummer verlopen is.

6 Maanden nadat het nummer verlopen is komt deze opnieuw in de roulering en kan deze uitgegeven worden aan nieuwe klanten. Als die dan WhatsApp activeren op dat nummer, dan vervalt pas het oude WhatsApp account.

Robin
oh okee dankjewel, maar het rare is dat die persoon mij anoniem terug gebeld heeft dus mijn oproep komt op een of andere manier wel aan

Kan ik dit geluid nog ergens downloaden?