Een half jaar geleden heb ik bij KPN een Refurbised IPhone8 aangeschaft voor mijn dochter.
2 maanden geleden is de telefoon kortstondig in een kinderbadje gevallen (max 20cm). daarna gelijk in de rijst gelegd, maar helaas werkte hij gelijk niet meer.
Ter reparatie gestuurd naar Teleplan en na 1 maand kreeg ik een reparatieverslag waarin stond dat het onder garantie viel (Garantie: Ja) en 2 regels eronder dat de telefoon ongerepareerd retour gestuurd zou worden.
KPN medewerker vond dit ook heel vreemd, maar vertelde dat ze er niets aan konden doen!
Als het inderdaad waterschade is dan ben ik van mening dat het aangeschafte toestel (IP67 gecertificeerd) niet deugdelijk was bij aanschaf bij KPN.
Ik vind daarom ook dat KPN dit moet oplossen, het toestel dat ik gekocht is gewoon niet goed geweest.
Waar kan ik een officiele klacht indienen binnen KPN?
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineel