'weglekken' beltegoed

• 25 september 2014
  • 1 reactie
  • 1314 keer bekeken

Ik ben buiten mijn kpn-abonnement ook in het bezit van een prepaid nummer. Op 6 september jl. 20 euro beltegoed gestort en op 24 september jl. was dat verdwenen zonder dat ik met dat toestel gebeld heb. Gisteren met Klantenservice gebeld en zij hebben de 20 euro teruggestort. Prachtig natuurlijk, maar....... Net gecheckt wat er nog op stond en er was 3 euro afgeschreven terwijl mijn toestel uit stond al die tijd. Erg vreemd. Nu heb ik de simkaart eruit gehaald en ik ben benieuwd wat er morgen nog als beltegoed op staat. Mij is inmiddels wel duidelijk dat hier iets niet klopt.

Hebben meer mensen hier mee te maken gehad???

1 reactie

Dank voor je bericht Cindy. Ik heb bij toeval ontdekt hoe dit kon gebeuren. Eigenlijk een beetje knullig dit. Altijd stond Mobiele Data uit en gebruikte ik alleen Wifi. Maar....... hoe dit heeft kunnen gebeuren weet ik ook niet, de Mobiele Data stond aan.....en tja..... dan gaat de telefoon ook buiten het Wifi-gebied data downloaden. Dit ontdekte ik in de KPN-winkel toen er ineens een mailtje binnenkwam.....

Nouja, probleem is opgelost en ik ben blij dat dit het was en niet een of ander duister probleem.

Groet....

Reageer