Beantwoord

Wel verbinding netwerk, maar geen datastroom

Regelmatig komt het voor dat ik, met mijn Iphone X, wel verbinding heb met het mobiele netwerk, maar dat ik geen data (internet, appen) binnen kan halen.
Soms kan ik door de telefoon even op vliegtuigstand en dan weer terug te gaan het probleem verhelpen.
Regelmatig moet ik mijn telefoon herstarten om dit probleem te verhelpen.

Weet iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Liroy 13 juni 2018, 01:38

Hoe oud is je simkaart?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hoe oud is je simkaart?
Ok, dat zou het wel eens kunnen zijn. Is inmiddels alweer een aantal jaartjes oud.
Ik ga een nieuwe aanvragen.
Reputatie 7
Badge +14
Hoi @RubenE,

Heb je zo'n fantastisch toestel, lijkt het netwerk niet mee te werken. Dat is niet tof 😞 Ik zie dat je al een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Ervaar je nu verbetering?
Nou, ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd, netjes de volgende dag gekregen, bleek deze defect! (Deed het ook niet in andere toestellen). Naar de KPN winkel gegaan en daar een nieuwe gehaald.
Daar konden ze mij vertellen dat het toegangspunt niet was ingesteld. Bij APN moet kpn4g.nl ingevuld worden. Sinds dien geen problemen meer.
Reputatie 7
Badge +14
Fijn om te lezen dat het weer werkt 🙂 Mocht je in de toekomst weer eens problemen met het netwerk ervaren, dan is het altijd goed om je simkaart eens in een ander toestel te testen. Zo weet je in ieder geval zeker of het probleem ligt rondom de simkaart of aan het toestel. Het belangrijkste is dat het nu weer werkt 😉 Als je nog andere vragen hebt zie ik ze wel verschijnen. Zo niet, wens ik je een mooi weekend Ruben!

Reageer