Beantwoord

Welkomstboodschap voicemail intypen voor nieuwe nummer

• 31 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Hoi,

Ik heb in 2010/2011 op de computer de voicemail welkomstboodschap in kunnen typen (in Mijn KPN of op de website, denk ik) en dan werd het door jullie computer omgezet in een mannenstem. Die welkomstboodschap gebruik ik nog steeds. Ik heb nu een tweede mobiele nummer erbij en ik wil graag weer m'n welkomstboodschap intypen, maar ik weet niet meer hoe die optie heet en ik kan het niet vinden op de website. Heb je voor mij de directe link naar de juiste pagina of kun je uitleggen waar ik die optie vind in Mijn KPN? Alvast bedankt!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 31 augustus 2018, 18:38

Goedenavond RanDMC, leuk dat je jouw vraag stelt op ons forum. Tegenwoordig is het intypen van een welkomstboodschap niet meer mogelijk.

Je kunt kiezen voor 3 soorten welkomstbegroetingen:
1. Nummerbegroeting: het nummer wordt dan opgenoemd in plaats van een persoonlijke boodschap.
2. Zelf ingesproken naambegroeting: je kunt dan alleen hun naam invoeren in plaats van een geheel zelf ingesproken begroeting
3. Zelf ingesproken begroeting: je kunt dan een begroeting naar keuze invoeren en personaliseren zoals je zelf wil.

Meer informatie hierover kun je vinden in dit topic. Als er nog vragen zijn, laat het me dan vooral weten 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond RanDMC, leuk dat je jouw vraag stelt op ons forum. Tegenwoordig is het intypen van een welkomstboodschap niet meer mogelijk.

Je kunt kiezen voor 3 soorten welkomstbegroetingen:
1. Nummerbegroeting: het nummer wordt dan opgenoemd in plaats van een persoonlijke boodschap.
2. Zelf ingesproken naambegroeting: je kunt dan alleen hun naam invoeren in plaats van een geheel zelf ingesproken begroeting
3. Zelf ingesproken begroeting: je kunt dan een begroeting naar keuze invoeren en personaliseren zoals je zelf wil.

Meer informatie hierover kun je vinden in dit topic. Als er nog vragen zijn, laat het me dan vooral weten 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer