Vraag

Whatsapp account veranderen

  • 4 August 2020
  • 4 reacties
  • 1175 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Mijn dochter heeft mijn telefoon gekregen. Alles is overgezet. Ze heeft haar eigen gmail. Nu kwam ik erachter dat ik voor Whatsapp voor haar geen back up kan maken ivm dat ze dezelfde gmail account van mij erin heeft staan. Ik heb geen idee hoe dat zo is gekomen.

Ze heeft voor alles haar eigen gmail behalve voor whatsapp. Ik heb van alles geprobeerd om whatsapp account te veranderen. Dat lukt mij niet. Als ik op die account klik en wil aanpassen geeft het aan dat dit niet kan.

Hoe kan ik de whatsapp account veranderen? Ik wil dat alles op haar eigen gmail komt te staan. En als ik die whatsapp account wis, (wat ook mijn account is op mijn telefoon) ben ik dan ook alles kwijt?

Het is dus zo dat we op 2 telefoons, dezelfde whatsapp account hebben. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Zodat dit opgelost kan worden.

Alvast bedankt.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @H.D Welkom hier op het KPN Forum!  Oef, balen dat het niet lukt om een back-up te maken. 
Beide accounts zijn gekoppeld aan dezelfde Google Drive en dat werkt blijkbaar niet.  Ik heb even gauw bij mijzelf gekeken en zie dat ik gewoon een ander account kan toevoegen. 
Ga naar: Instellingen > Chats > Chat Back-up: Google Drive instellingen> Druk op: [Google Account]. Er komt een pop-up in beeld: ‘Een account kiezen’.

Wellicht lost dit jullie probleem op. Ik ben benieuwd. 
Veel succes! 

Bedankt voor reactie. Dat had ik al geprobeerd. Als ik dat doe,  staat haar eigen gmail account er ook tussen. En als ik daar dan op druk dan krijg ik; kan u account niet openen. Probeer het later opnieuw.

Reputatie 7
Badge +17

Dat is bijzonder. Dan lijkt het issue in het account te zitten. Zojuist heb ik het zelf even geprobeerd en ik kan wisselen tussen google accounts. 
Op de service pagina van WhatsApp wordt het een en andere uitgelegd over het maken van een back-up en voorgesteld. Had je hier al eens gekeken? 

Ik ben benieuwd. Hopelijk leest er nog iemand mee op ons Forum die hier meer in thuis is! :blush:  Oproep aan de community!:hugging:

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Is het inmiddels gelukt?:hugging: Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke oplossing!

Reageer