Beantwoord

Whatsapp werkt niet in Spanje

  • 29 January 2020
  • 3 reacties
  • 401 keer bekeken

Tosca

Hoi wie heeft de key

Mijn whatsapp werkt niet op G4 of hotspot van mijn vriend zitten nu in Spanje wie owie helpt me bij deze ramp van KPN mobiel. en dat gaat xs4all killen.:imp:

Maar ik lees dat ik niet alleen ben hehe :revolving_hearts:

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 February 2020, 10:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Lijkt me dat KPN daar niets aan kan doen. Als je internet hebt, dan hoort Whatsapp het gewoon te doen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Tosca22. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van WhatsApp. Werken andere apps waar je een internet verbinding voor nodig hebt wel? Verder ben ik benieuwd of je de onderstaande stappen al hebt uitgevoerd.

- Start het toestel opnieuw op
- Controleer of roaming staat ingeschakeld
- Kies handmatig een mobiel netwerk
- Test of het zonder 4G wel werkt (niet alle netwerken ondersteunen 4G)
- Controleer of de APN staat ingesteld op portalmmm.nl (APN instellingen voor 4G KPN)

 

Ik hoor graag van je of het is gelukt!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Tosca22. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van WhatsApp. Werken andere apps waar je een internet verbinding voor nodig hebt wel? Verder ben ik benieuwd of je de onderstaande stappen al hebt uitgevoerd.

- Start het toestel opnieuw op
- Controleer of roaming staat ingeschakeld
- Kies handmatig een mobiel netwerk
- Test of het zonder 4G wel werkt (niet alle netwerken ondersteunen 4G)
- Controleer of de APN staat ingesteld op portalmmm.nl (APN instellingen voor 4G KPN)

 

Ik hoor graag van je of het is gelukt!

Ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al verholpen is. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden. 

Reageer