Beantwoord

Whatsappberichten: allemaal binnen?

• 28 mei 2018
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik ben overgestapt naar een nieuwe telefoon. Hierbij heb ik vlak voordat ik mijn oude telefoon uit deed Whatsapp verwijderd. Daarna de simkaart in de nieuwe telefoon gedaan en hier Whatsapp opgestart. Mijn vraag is: heb ik alle Whatsapp berichten die ik in de tussentijd (dus toen ik Whatsapp even kort verwijderd had) binnen gekregen?
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 29 mei 2018, 09:28

Alle berichten die niet naar de oude telefoon konden zijn op de server blijven staan. Die komen aan op je nieuwe telefoon mits die binnen 30 dagen na het verwijderen van de app op de oude telefoon is ingesteld.

Robin
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Alle berichten die niet naar de oude telefoon konden zijn op de server blijven staan. Die komen aan op je nieuwe telefoon mits die binnen 30 dagen na het verwijderen van de app op de oude telefoon is ingesteld.

Robin

Robin

Ik heb Whatsapp vrijwel meteen na het uitdoen van mijn oude telefoon geïnstalleerd op mijn nieuwe telefoon, dus dan heb ik alles wel binnen gekregen toch?
Reputatie 7
Badge +30
Logischerwijs, Ja.
Logischerwijs, Ja.
Bedankt!

Reageer