Beantwoord

Wie helpt mij aan het tel nr van KPN directeur?

Ben opzoek naar het telefoonnummer van de directeur van KPN om te vragen wie binnen KPN zich WEL verantwoordelijk voelt voor mijn probleem. Betaal al 15 jaar 100% van de rekeningen van KPN krijg 10% van de dienst en 0% service. Gisteren heeft Ruben van de telefonische helpdesk de verbinding verbroken terwijl het gesprek nog gaande was. Ik hoop dat dit gesprek terug te beluisteren is! Ik heb correct naar een oplossing gevraagd maar blijkbaar is Ruben niet getraind in het geven van oplossingen maar alleen getraind in afschuiven naar de technische dienst die hij overigens niet kan bereiken!!!! Ben benieuwd naar de mening van uw directeur en wil hem/haar dit met spoed vragen! WIE O WIE voelt zich wel verantwoordelijk voor deze ZEER BOZE klant, die al 15 jaar jullie salaris betaald (maar dat is bijzaak, niet???) Weet dat Vodafone hetzelfde probleem bij mijn buurvrouw binnen een week opgelost heeft. Ben benieuwd wat Radar van deze KPN service vindt.
icon

Beste antwoord door PeterG 31 januari 2018, 16:53

De nieuwe Colombiaanse C.E.O. maakt geen deel uit van klantenservice noch heeft hij toegang tot daarvoor bestemde systemen (inkijken / aanpassen klantgegevend; aansturen monteurs).
Deze zal en kan je ook niet helpen.

Je helpt jezelf veél beter door hier het probleem aan te geven. De hier actieve en deskundige medeklanten en KPN Webcare hier kunnen dan ter zake reageren en je helpen.
Je kunt natuurlijk ook bellen. Ik begrijp dat het mobiel bellen betreft, dan is het nummer 1200 met je mobiel en 0800-0105 kan ook ;)

Blijf je om de gevraagde gegevens verzoeken dan kunnen we er toch van uit gaan dat je eigenlijk ook niet geholpen wilt worden omdat je in je teleurstelling en frustratie wilt blijven hangen. Onder het Motto: "Zie je wel . . .".

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Zo @rjkuijer dat lucht op.
FF lekker je gal spuien mag hoor daar is geen bezwaar tegen.
Maar misschien kun je hier ook het probleem vertellen?
Er zijn hier genoeg mensen die hier technisch onderricht zijn en je willen helpen.
Je spreekt over Vodafone bij de buurvrouw dus ik mag aannemen dat je moeilijkheden met de GSM hebt?
Dus vertel, wie weet kunnen we je helpen.
Bedankt voor je reactie. Zoals ik al schreef zoek ik het tel nr van de kpn directeur en niets anders.
Reputatie 7
Badge +18
rjkuijer schreef:

Bedankt voor je reactie. Zoals ik al schreef zoek ik het tel nr van de kpn directeur en niets anders.

Ik wil je niet ontmoedigen maar dat gaat je niet lukken.
Je kunt een brief naar de KPN sturen, misschien als je schrijft aan de Directeur enz....
Jammer dat je het probleem niet wilt vertellen.
WIe niet waagt, wie niet wint. Bij Vodafone is mijn buurvrouw een winnaar!
Het is triest dat KPN binnen 3 weken niet kan oplossen wat Vodafone in 1 week opgelost krijgt. Ik schaam me dat ik 15 jaar geld heb betaald aan deze logge en bureaucratische organisatie (het liefst had ik hier ballentent willen schrijven maar dat is niet netjes 😉 )
Reputatie 7
Badge +15
Als je op deze manier vraagt naar het telefoon nummer van de directeur durf ik je te garanderen dat je deze niet zult krijgen... Aan de andere kant weet ik dat op dit forum veel mensen zijn die willen helpen met het oplossen van het probleem - Hiervoor is wel een stukje inhoud van het probleem nodig. Als dit er niet is kom je waarschijnlijk van een koude kermis thuis (En dat wil niemand 😉 ).
Reputatie 7
De nieuwe Colombiaanse C.E.O. maakt geen deel uit van klantenservice noch heeft hij toegang tot daarvoor bestemde systemen (inkijken / aanpassen klantgegevend; aansturen monteurs).
Deze zal en kan je ook niet helpen.

Je helpt jezelf veél beter door hier het probleem aan te geven. De hier actieve en deskundige medeklanten en KPN Webcare hier kunnen dan ter zake reageren en je helpen.
Je kunt natuurlijk ook bellen. Ik begrijp dat het mobiel bellen betreft, dan is het nummer 1200 met je mobiel en 0800-0105 kan ook ;)

Blijf je om de gevraagde gegevens verzoeken dan kunnen we er toch van uit gaan dat je eigenlijk ook niet geholpen wilt worden omdat je in je teleurstelling en frustratie wilt blijven hangen. Onder het Motto: "Zie je wel . . .".
Reputatie 7
Contact opnemen met de directie van KPN is op zich prima te doen, je moet alleen geluk hebben. Zo heb ik zo'n vier jaar terug een gesprek gehad met de toenmalige directeur zakelijk glas door gewoon het hoofdkantoor te bellen.
De kans dat het lukt is echter zeer gering, vooral met de houding die je nu uitstraalt. Om bij een directeur te komen moet je het kordon dat directiesecretariaat heet weten te doorbreken en daarvoor moet je toch echt een rustig en "to the point" gespek kunnen voeren.

Maar wat is nu toch het probleem dat KPN maar niet weet op te lossen?
Reputatie 6
Ik had vanmiddag ook een persoon aan de lijn die én de klachtendesk én de directeur van mijn werk wilde spreken, 😂

De persoon die belde namens de Contractant (volgens zeggen) was het niet eens met zijn premie die de contractant moest betalen, en dan durven ze zelf niet te bellen,.... Wegens de wet bescherming persoonsgegevens mocht ik namelijk niet helpen. Zonder toestemming van die klant (die ik niet kon bereiken en ook niet mocht/kon spreken) mocht ik inhoudelijk dus niets vertellen/aanpassen van de contractant.

Enige begrip is dan blijkbaar ver te zoeken, maar we leven tenslotte toch al in zo'n ik wil dit en niets anders wereldje 🙄 Lach er tegenwoordig maar om :)

Maar terug komend op de inhoudelijke vraag, vertel eens inderdaad je probleem! Wie weet kan het zonder de directeur ook worden opgelost 🙂
Reputatie 4
Misschien is Vodafone bellen een optie.
Wie weet lost de directeur van die firma het een en ander in een vloek en een zucht met je op.
In het slechtste geval doet hij er een weekje over.
Zo blij met met KPN, gewoon omdat alles in mijn huis zonder problemen werkt.
En ja ik heb alles van KPN. Compleet dus
Op mijn vriendin na. Die is van zichzelf.😎
Hallo
Ja het is moeilijk om de direkteur aan de lijn te krijgen.
Ik moet Jörg Kramer hebben.
Maar laat ons eerlijk zijn
Ook schrijven heeft geen enkele zin om de doodeenvoudige reden dat ik drie maanden geleden een aangetekend schrijven gestuurd heb persoonlijk aan bovengenoemde man maar hier krijg ik botweg geen antwoord op;!!!!!
Is kramer een Fake. ?
Nee zegt justin ,en verder"ik zag hem dezer dagen nog lopen."
Ja op de Bahamas misschien, Maar niet hier .
Ik vind dit Respektloos en A sociaal.
De rekening loopt al op naar € 10.000 euro Maar wie interesseerd dit.KPN haalt dat Geld wel bij zijn "Klanten"
Ook zijn zogenaamde helpers zijn machteloos.
Rare uitspraken van een Debiel van de Klachtenservice.
Ja meneer ********** ,ik bedoel jou.Wat een lariekoek deze man verteld ,ONGELOOFLIJK. en dat savonds om 21.00 uur. !
Van een medewerker heb ik de tip gekregen om alles via Faceboek te plaatsen en niet vrienden maar aan ALLE richten. Deze man heeft ervaring.
Werkt al 15 jaar bij KPN-
Ik ben inmiddels begonnen en wacht af.
De Brief die ik aangetekend naar Jörg kramer gestuurd heb will ik graag posten op dit Forum maar past niet op die enkele KB.s die KPN beschikbaar heeft om de Brief te posten
Onder ieder faktuur en schrijven Staat zijn naam.Wat heeft een faktuur met klanten "Service" te doen. Is dat een Service ? nee een MUST.
Kramer ik wacht op Uw antwoord op mijn aangetekend schrijven, Meer wil ik niet !!
Met vr.gr.
Paul Venhorst (inmiddels een woedende "klant")

Admin: privégegevens verwijderd ivm privacy
voor alle duidelijkheid
Ik ben geen nieuwkomer zoals U vermeld Maar U gooit mijn eerder schrijven in dit Forum gewoon eruit zodat ik steeds een "nieuwkomer "ben
Gr.Paul Venhorst
Reputatie 7
Zo te zien ben je lid sinds 23 april en dat is nog niet zo lang.
Je geeft aan dat de rekening al naar de €10.000,- oploopt.
Dat is natuurlijk een heel bedrag. Wat mij benieuwt is waardoor die rekening zo oploopt.
Maak anders eens een screenshot van die brief, dan kan je die hier vast wel plaatsen.
Hoe maak je op een computer een screenshot
Wie is WJB ?
Ik schrijf mijn naam voluit omdat ik niets te verbergen heb
Allereerst Hoe komt U erbij dat ik pas sinds 23 April Klant ben ben KPN ???????????
Ik ben langer klant als U zo te zien ,Ik denk zo n 10 tot 15 jaar of Meer ...
Zo kunt U zien dat van de boekhouding cq Registratie niets maar dan ook niets klopt,
Ja hoe ik hier toe kom is een lang verhaal Maar de uiteindelijke Claim van 10.000 euro ga ik wel halen ja,
Maar zonder een knullige "Direkteur" die zich verschuilt of een Fake is blijft dit op de achtergrond.Dat zal wel de reden zijn dat deze niets laat horen. Verschuilen noemen ze dat. Bij Gemeenten is dat alledaags.Niets laten horen en dan verjaart dat wel of zo..Maar dat zal mij niet gebeuren.
Is een aangetekend schrijven niets waard bij KPN ? als Jörg kramer deze niet gekregen heeft moet toch iemand die Brief in ontvangst genomen hebben. Jörg kramer blijft als "Direkteur" ook voor deze mensen verantwoordelijk.Niemand doet iets en de Problemen hopen zich op.
Daar komt bij dat de Brief aangetekend en persoonlijk gericht was aan Jörg Kramer.
Waarom word de naam van de Klachtenservice professer *** weg gewist. Mag je de waarheid niet vertellen ?
Groet Paul Venhorst

Admin: Privégegevens verwijderd
Reputatie 7
Grafenthaler schreef:

Wie is WJB ?
Ik schrijf mijn naam voluit omdat ik niets te verbergen heb

WJB is wjb en meer hoeft men hier niet over mij te weten.

Grafenthaler schreef:

Hoe komt U erbij dat ik pas sinds 23 April Klant ben ben KPN ???????????

Dat zeg ik niet, ik zeg dat je sinds 23 april lid bent van dit forum.

Grafenthaler schreef:

Ik ben langer klant als U zo te zien ,Ik denk zo n 10 tot 15 jaar of Meer ...

Zou kunnen, maar dan moet je wel uiterlijk ergens tussen 1972 en 1977 klant geworden zijn.

De naam van die medewerker wordt weggepoetst omdat dit tegen de huisregels is.
Ook in jouw laatste bericht zal hij waarschijnlijk weer weggepoetst worden.
Wat een nevel rond kpn. Het word steeds schimmiger. Heeft "WJB" überhaupt wat of iets met KPN te doen en zo ja wat dan.
Uw antwoord heeft helemaal niets te doen met wat ik gevraagd heb. Dit zijn weer van die afwijkende antwoorden of verhalen om dat waar het over gaat naar de achtergrond te drukken. Als u niets met KPN te doen heeft laat dit dan achterwege. Dit is niet meer serieus te nemen
Gr. Paul Venhorst
Reputatie 7
wjb is net als jij gewoon klant van KPN en lid van dit forum.
Een forum is een plek waar klanten/gebruikers elkaar helpen en met elkaar over onderwerpen discussiëren. Een forum is absoluut geen plek waar je alleen antwoord van medewerkers van het achterliggende bedrijf hoeft te verwachten.
Als je overigens wilt zien dat Jörg Kramer echt bestaat, bekijk dan het onderstaande filmpje eens. (Vanaf 4:46)
https://www.youtube.com/watch?v=r4IVz2WpLms&feature=youtu.be
Gaat toch.
Jammer dat het zo moet.
Blij te horen dat jörg Kramer echt bestaat.
Des te erger is het dat deze man en/of zijn personeel niet reageert op mijn aangetekend schrijven.
Dan kom ik op dit forum ook niet verder
Eerstens mag ik hier niet eerlijk zijn. Als ik mijn persoonlijke gegevens bekend maak moeten deze niet weg gewist worden. Uiteindelijk is dat mijn beslissing en zoals geschreven ben ik eerlijk en sta ik hier volledig achter..ik ga verder via Facebook en wacht wel af. Ik ben er vast van overtuigd dat kpn wel reageert. van mij hoeft een buitenstaander niet te reageren deze kunnen hier niets in betekenen. Het is duidelijk een zaak voor de "klanten" afdeling uiteindelijk moeten deze betalen.
Ik als direkteur eigenaar kan mij zulke arrogantie niet permiteren. Kpn blijkbaar wel.
Gr. Paul Venhorst
Reputatie 7
Ook ik verwacht als dga van mijn ICT bedrijf dat wij ons als organisatie richting onze klanten open, eerlijk en transparant opstellen. Dat zou je mijns inziens ook moeten kunnen verwachten van een organisatie als KPN.

Het is wat mij betreft "not done" dat je mensen bij naam noemt en ze tegelijkertijd publiekelijk voor debiel uitmaakt. Op zo'n moment worden wat mij betreft alle fatsoensnormen overschreden.

Uit de forum huisregels:

Omdat je niet weet wat de man van de klachtenafdeling mij mee te delen had kun je hier niet over mee praten. Ook niet omdat je niet neutraal bent .ik heb begrepen van een itc bedrijf dat je werkt voor kpn. Dat zegt genoeg. Ik eindig hier de "discussie" en ga op facebook verder.
Bedankt en succes alle.
Gr. Paul Venhorst
Reputatie 7
Grafenthaler schreef:

Omdat je niet weet wat de man van de klachtenafdeling mij mee te delen had kun je hier niet over mee praten.

Ik hoef ook helemaal niet te weten wat die man jou mede te delen had, je noemt sowieso niemand een "debiel", daarmee diskwalificeer je jezelf volledig.

Grafenthaler schreef:

ik heb begrepen van een itc bedrijf dat je werkt voor kpn.

Wow en dan te bedenken dat wij software ontwikkelen voor een volledig andere branche.
Nee, jammer joh, KPN staat niet in ons klantenbestand.
Rust in vrede
Reputatie 7
Grafenthaler schreef:

Rust in vrede

Wat bedoel je daarmee?
Reputatie 7
Badge +27
@Grafenthaler: Ik wil je vriendelijk verzoeken het taalgebruik beschaafd te houden. De opmerkingen over een 'debiel van de klantenservice' en 'rust in vrede' hebben hier geen plaats. We behandelen vragen op volgorde van binnenkomst, binnen enkele dagen kun je een reactie van een KPN medewerker verwachten. Oftewel, van mij of mijn collega's. Tot die tijd is het goed te beseffen dat dit een publiek forum is, iedereen is welkom om in een topic te reageren. Als je de voorkeur hebt om de verdere afhandeling via Facebook te doen is dat prima. Dan stel ik voor dat we de discussie hier beëindigen.

Reageer