Beantwoord

Wie helpt mij aan het tel nr van KPN directeur?

Toon eerste bericht

35 reacties

WJB.
uit deze vraag merkt iedereen dst je eigenlijk niet op wil houden met de discussie dus zoek je gewoon verder. Ik heb gezegd dat ik stop met deze eenzijdige discussie en geef ik je daarmee de rust om over andere dingen te discussieren waar je denkt verstand van te hebben. Dsar heb je dsb meer vrede mee als over dingen te discussieren
waar je de inhoud niet van weet en over een aangetekend schrijven gericht aan jörg kramer.
Alleen hij of zijn medewerker die deze brief gelezen heeft kan hier wat zinnigs over.zeggen
Over en sluiten.
Tot joran.
Eindelijk een anwoord uit de kpn groep.
Ik blijf bij mijn aantijging.
Als u weet welk antwoord deze uitgekraamd heeft gaan ook bij jou de teen nagels krom staan.en dat hoef en wil ik als klant niet accepteren.
Het is al erg genoeg dat in de afgelopen 3 maanden niemand reageerd van kpn ook na vele telefoontjes en schrijven..
Ik wil ook helemaal geen tel.nummer van iemand alleen een antwoord op mijn schrijven over de grote blunder cq fout die kpn gemaakt heeft. Waarom zou ik daarvoor moeten boeten? Ik denk er nog niet aan .maar als niemand reageert .ook niet op een aangegekend schrijven moet u zich niet verwonderen dat ik zo reageer.
Ik wacht op een antwoord van kpn.
Mvrgr.
Paul Venhorst
Reputatie 7
Grafenthaler schreef:

WJB.
uit deze vraag merkt iedereen dst je eigenlijk niet op wil houden met de discussie dus zoek je gewoon verder. Ik heb gezegd dat ik stop met deze eenzijdige discussie en geef ik je daarmee de rust om over andere dingen te discussieren waar je denkt verstand van te hebben. Dsar heb je dsb meer vrede mee als over dingen te discussieren
waar je de inhoud niet van weet en over een aangetekend schrijven gericht aan jörg kramer.

Dan ben je wel heel slecht in het formuleren, want iedereen die die drie woordjes op een rijtje ziet staan zal daar een hele andere associatie bij hebben. Een associatie die jij waarschijnlijk ook in gedachten had gezien je uitlatingen zover. Ik wens jou heel veel sterkte verder en ik ben blij niet in jouw schoenen te staan, ik zou me doodschamen.

Grafenthaler schreef:

Ik blijf bij mijn aantijging.
Als u weet welk antwoord deze uitgekraamd heeft gaan ook bij jou de teen nagels krom staan.en dat hoef en wil ik als klant niet accepteren.

Het is inderdaad je goed recht om iets als klant niet te hoeven en willen accepteren. Dat laat echter onverlet dat je je nog steeds niet zo laatdunkend over iemand uit hoeft te laten in een publieke omgeving. Nogmaals, dan heb je je wat mij betreft volledig gediskwalificeerd.
Worden wij als "klant" bij kpn alleen maar geaccepteerd zolang je de mond houd en mag ik geen kritiek geven op mijn eigen aard en wijze ? Ik ben ik en blijf ik
Ik wacht op een afspraak en hou op er om heen te draaien.
Gr.paul
Reputatie 7
Natuurlijk mag je hier op dit forum kritiek uiten, ook ik laat hier regelmatig kritische geluiden horen. Als echter de aard en wijze daarvan als kwetsend ervaren kan worden, dan moet je er ook tegen kunnen dat er mensen zijn die daar tegen in verweer komen.
Prettig weekend
Reputatie 7
Badge +16
Goedemiddag Paul, ik lees in al jouw berichten dat je erg boos bent. Dit is natuurlijk nooit onze bedoeling. Zou je in een privébericht jouw gegevens willen sturen en willen aangeven waarom je aangetekende brieven hebt gestuurd? Ik kan er niet voor zorgen dat je in contact komt met Jörg Kramer, maar wil je wel graag helpen met de reden waarvoor je in eerste instantie contact hebt gezocht met KPN.
wjb schreef:

Zo te zien ben je lid sinds 23 april en dat is nog niet zo lang.
Je geeft aan dat de rekening al naar de €10.000,- oploopt.
Dat is natuurlijk een heel bedrag. Wat mij benieuwt is waardoor die rekening zo oploopt.
Maak anders eens een screenshot van die brief, dan kan je die hier vast wel plaatsen.

Screenshot? KPN liet mij vandaag weten dat zij niet met screenshots doet alleen met ‘echte mailberichten’. Dus hoe moet ik dit nu interpreteren?????
Precies Anke
WJB denkt dat als hij schrijven mag voor kpn dat deze dan alles weet. Wat ik wel weet is dat benieuwd met een d geschreven wird en niet met een t
Voor een ICT man toch wel een blamage
Nee een screenshot kan inderdaad niet geplaatst worden. Hier ben ik al op gewezen.
Wat ik niet begrijp is,dat mijn aangetekend schrijven niet boven tafel komt. Of is dit de tactiek die kpn toepast..in de onderste la en afwachten.
Het is in ieder geval in ontvangst genomen.
Afwachten
Reputatie 7
Grafenthaler schreef:

WJB denkt dat als hij schrijven mag voor kpn dat deze dan alles weet. Wat ik wel weet is dat benieuwd met een d geschreven wird en niet met een t
Voor een ICT man toch wel een blamage

Toch is in die zin benieuwt echt met een t.

En dan zie je direct ook een voorbeeld van het plaatsen van een screenshot. 😉

Reageer