Beantwoord

Wie zit achter nummer 0800-5025?

  • 15 March 2019
  • 6 reacties
  • 6238 keer bekeken

Ik word al dagen gebeld door het nummer 0800-5025. Op internet zie ik daar allerlei waarschuwingen voor. Weten jullie hier meer van?
icon

Beste antwoord door Piet van der Vooren 17 March 2019, 00:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Heb je het gesprek al eens aangenomen ? Zal wel een call-center zijn.

Hallo? ... kort aanhoren … Nee, bedankt … ophangen.

Wellicht stoppen ze dan.
Reputatie 7
Badge +9
Heb je toevallig een ISDN-aansluiting? Dit bureau belt met dit nummer onder andere in opdracht van KPN om klanten die nog ISDN hebben te attenderen op en adviseren over een overstap vanwege het opheffen van ISDN per 1 september.

Piet.
Bizar bij KPN. Nog steeds via de Zakelijke Webshop: ISDN apparatuur.
https://www.kpnwebshop.com/telefoontoestellen

O.a. de Quattrovox V. Nu kopen is écht geld weggooien.

Overigens had ik ooit een Q 3. Wilde persé geen verdere ISDN apparaten. Zag na zoveel gestopte systemen op Telecom, en A/V gebied de bui al een keertje hangen. Ben overigens zo'n 10 jaar geleden gestopt met ISDN. Mijn fax was niet meer nodig. En m'n extra nummer, voor mensen die ik m'n privénummers niet wil geven, is nu een Prepaid.
Hoi Hans. Hoor jij tot die 'doelgroep' wat betreft ISDN ? Ik kan me voorstellen dat je er niet voor voelt om zoiets telefonisch te bespreken en wil je best van informatie voorzien mocht jij een ISDN verbinding hebben. Het nummer ken ik niet maar het zou goed kunnen dat wij daar een bureau voor hebben ingehuurd.
Reputatie 7
Badge +9
@Erwin_ Ik ben zelf verschillende keren vanaf dit nummer gebeld, Erwin. Er wordt inderdaad gebeld namens KPN, en er wordt op een goede manier met je meegedacht wat betreft het vervangen van ISDN door een ander abonnement. Het nummer 0800-5025 staat overigens ook vermeld op de schriftelijke informatie die KPN per post aan klanten verstuurt over het opheffen van ISDN.

Piet.
Dank je wel, Piet! Heldere info.