Beantwoord

wifi bellen

  • 24 November 2019
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Vandaag een nieuwe Samsung a50 binnen gekregen . Nu wil ik hiermee via wifi bellen . Ik heb alles gecontroleerd en dat staat allemaal goed . Helaas krijg het wifi bellen niet aan de praat .iemand nog een goeie sugestie om dit aan de praat te krijgen? 

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 November 2019, 17:02

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @robkoot , kijk hieronder voor nadere info:

https://www.kpn.com/w3/show/id=1344228/webid=26098/mode=incontext/langid=43/contentid=30342/incontexttime=2019-05-01T10%3A53%3A00

Misschien kun je hier iets mee.

 

Bedankt voor het antwoord jan .  Al deze stappen heb ik doorlopen en alles staat goed zoals beschreven . Ik ga anders de kpn wel even bellen deze week

Hallo @robkoot , wat ook vaak bij mobiele apparaten helpt, dat nà een wijziging in het toestel het toestel een keer uit- en aangezet wordt om de aanpassingen te effectueren.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +17

@robkoot Welkom op ons Forum en wellicht tot in de nabije toekomst, want je probleem is al opgelost. 
​​​​​​@Jan-D Bedankt voor je snelle reactie en de oplossing! :tada:

Wifi bellen is een alternatief bij slecht/geen ontvangst 4G bellen. (daar moet je toestel op ingesteld staan anders werkt VoWifi ook niet.)

De telefoon zal alleen automatisch VoWifi kiezen indien er geen 4G verbinding gemaakt kan worden.

Bij Wifi bellen heb je dezelfde belkosten als via 4G. Bij een beperkte bundel (150/300) gaat het dus van de bundel. Bij onbeperkt betaal je alleen "dienst"-kosten van 0900 nrs. De “verkeers"-kosten vallen onder onbeperkt.

Reageer