Beantwoord

Wil graag Spotify premium account omzetten naar family

  • 31 March 2020
  • 6 reacties
  • 99 keer bekeken

Wil graag premium account omzetten naar family


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (oud topic)

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 3 April 2020, 16:53

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo, wil graag een premiumaccount omzetten naar een famil

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Bart D, welkom op het forum! :smile: Daar help ik je graag bij. Zou je hiervoor je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Dit laatste kun je bijvoorbeeld bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ invullen. Elk veld waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en de moderators hier. Mocht je Spotify Premium nu bijvoorbeeld via je mobiele abonnement hebben, wil je dan ook het 06-nummer invullen waar het om gaat? Dan kan ik op onderzoek uit.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niks meer gehoord en heb geen gegevens in je forumprofiel kunnen ontdekken, dus ik hoop dat dit betekent dat het al gelukt is met Spotify! Zo niet, laat het hier gerust weten. 

Ik wil heel graag mijn premium account omzetten naar een family…. maar de mount everest beklimmen is eenvoudiger…. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil heel graag mijn premium account omzetten naar een family…. maar de mount everest beklimmen is eenvoudiger…. 

Tja... eerst zult u een Hussel abonnement moeten hebben...

Ik wil heel graag mijn premium account omzetten naar een family…. maar de mount everest beklimmen is eenvoudiger…. 

Tja... eerst zult u een Hussel abonnement moeten hebben...

Top bedankt voor je hulp…..

Reageer