Beantwoord

Winnaar MB delen prijsvraag

  • 7 December 2019
  • 8 reacties
  • 175 keer bekeken

Goedemorgen… 

Zojuist een pakketje met een bidon, sporttas en een brief erin ontvangen met daarin de mededeling dat wij prijswinnaar zijn van ook nog een JBL go speaker. In de brief staat dat we een email hebben ontvangen met daarin de bestel-instructies voor de speaker… helaas hebben wij geen mail met bestelinstructies ontvangen.

Hoe gaat dit verder in z’n werk?

icon

Beste antwoord door Jpost 10 December 2019, 13:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi hoi, :-)

Gefeliciteerd. Ik heb ook gewonnen maar dan bij het mooiste contact fonds :-). (pakket gisteren gekregen) Ik denk dat de mail waar ze het over hebben nog onderweg is. Zo niet kpn: , laat het dan even weten.

In het reglement stond dat ze er een maand over deden om contact op te nemen. En het is nu pas 7 dagen in de nieuwe mnd. 

Stiekem hoop ik ietjes eerder zodat ik met kerst de kerstmuziek over het boxje kan laten spelen. :-)

Groetjes M. 

Goedemorgen Mandy,

 

Jij ook gefeliciteerd! ik wacht het nog even af… blijkt dus dat de informatie in de brief m.b.t. SMS etc. niet helemaal klopt met hoe het proces in werkelijkheid verloopt..

 

Veel plezier met je prijs!

Groetjes, Jorrin

Hey Jpost, Laten we elkaar op de hoogte houden! :-). Iig lees ik online dat meer mensen dit probleem hadden. 

Aan KPN: In de kader van beter voor het milieu is het wel zonde dat jullie het niet in 1x verzenden. 

Buiten dat: Whiiiiiiii boxje :-). 

Groetjes Mandy

Ps. in mijn brief staat "mail" trouwens. 

Geen idee of ze per goed doel een andere aanpak hebben, of de sjabloon van de brief een fout heeft. *een vraag voor kpn*

Groetjes Mandy

:-) Ik heb vandaag de mail ontvangen :-). 

Groetjes Mandy

Ik ook! Veel plezier ermee...

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Jpost en @Mandy Angel. Gefeliciteerd! Als ik het goed begrijp ik het dus opgelost, toch? Veel plezier ermee in ieder geval. :)

Hoi @Paul_ ,

Het is opgelost! Bedankt voor je berichtje...