Beantwoord

Wisselgesprek iPhone 12 Pro e-sim werkt niet

  • 29 March 2021
  • 6 reacties
  • 340 keer bekeken

Sinds vorige week overgestapt van een andere provider naar Kpn met een e-sim. Sindsdien werkt mijn wisselgesprek niet meer. Ligt dit aan de e-sim? Alle instellingen staan goed.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 7 April 2021, 14:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Pauladev, leuk dat je met je mobiele abonnement naar ons overgestapt bent, welkom! 

Ik begrijp dat alleen de functie wisselgesprek het niet doet. Ik heb hier nog niet meer signalen over gezien. Werkt verder alles goed? Welke instellingen heb je gecontroleerd? En wat gebeurt er precies als je wisselgesprek wilt gebruiken?

Alle instellingen die jullie als optie geven in de links en forums maar niets werkt

Als ik een gesprek binnenkrijg wordt de beller direct doorgeschakeld naar de voicemail. Ik heb de voicemail uitgezet en nu krijgt de beller een ingespreK toon. Het zou fijn zijn als het opgelost kan worden

Reputatie 7
Badge +19

@Pauladev Dankjewel, dat is goed om te weten. Ik kijk graag verder naar wat hier de oorzaak van is, en of het met de e-sim te maken heeft. Ik zie dat je al wel gegevens in je forumprofiel hebt gezet, kan je voor mij je mobiele nummer nog toevoegen? Vul deze maar in bij ‘klantnummer mobiel’. Geef je een seintje wanneer je 't toegevoegd hebt?

Hoi Alexandra. Net wederom getest het het wisselgesprek werkt ineens wel. Niets aan de instellingen veranderd oid maar het werkt gewoon ineens wel!

Reputatie 7
Badge +19

Hoi Alexandra. Net wederom getest het het wisselgesprek werkt ineens wel. Niets aan de instellingen veranderd oid maar het werkt gewoon ineens wel!

Hi @Pauladev, wat apart, maar vooral fijn dat 't nu werkt natuurlijk! Ik heb intussen ook navraag gedaan bij een specialist. Wisselgesprekken zijn geen probleem met de e-sim, er zijn ook geen problemen mee bekend. Mocht je toch nog iets opmerken, controleer dan vooral deze instelling nog even: instellingen > Telefoon > Wisselgesprek > daar kan je het dan per lijn aan- of uitzetten. Je weet me hier te vinden als ik iets voor je kan doen :)